توپ و تور

پیروزی تیم والیبال نوجوانان ایران برابر پورتوریکو 



به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان با حضور ۱۹ تیم از روز گذشته (چهارشنبه ۱۱ مرداد) در سن خوآن آرژانتین آغاز شده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در نخستین بازی خود موفق به شکست سه بر صفر کره جنوبی شد، از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب (پنج‌شنبه ۱۲ مرداد) به وقت تهران در دومین دیدار مرحله گروهی و در سالن «لا سوپریورا» به مصاف پورتوریکو رفت.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب ابوالفضل مهدیان، سیدمتین حسینی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، عمران کوک جیلی، ماهان برزکار و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

نوجوانان ایران در این دیدار با اقتدار و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۲ پورتوریکو را شکست دادند تا به سومین برد خود دست یابند و ۹ امتیازی شوند. تیم نیجریه که در گروه ایران قرار دارد، از حضور در مسابقات انصراف داده و تیم ایران یک برد از شکست فنی این تیم در کارنامه خود ثبت کرده است.

شاگردان محمد وکیلی در تیم ملی نوجوانان ایران مقابل پورتوریکو نمایش بدون نقصی داشتند و در تمامی آیتم‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند که نشان دهنده هماهنگی تیمی آن‌ها در این مسابقه بود.

سرویس‌های تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این مسابقه بسیار سنگین و خوب بود به گونه‌ای که نظم تیمی پورتوریکو را برهم زد و ملی‌پوشان کشورمان ۱۰ امتیاز مستقیم از سرویس به دست آوردند.

خوزه آلخاندرو مونوز هرناندز از شیلی و ماتیاس کاجیائو سباستین از آرژانتین داوران اول و دوم دیدار ایران و پورتوریکو بودند.

در دیگر دیدار گروه ایران، کره‌جنوبی سه بر یک کلمیبا را از پیش رو برداشت و در دیگر مسابقه امروز ژاپن سه بر یک مغلوب اسلوونی شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (جمعه ۱۳ مرداد) بازی ندارد و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۴ مرداد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف کلمبیا می‌رود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه