آخرین اخبار

سرمربی مالزی: ناامید شدیم اما قوی برمی‌گردیم


کد خبر : 1995766 |
29 دی 1402 ساعت 18:59 |
833 بازدید |

0
دیدگاه

راحت تسلیم نخواهیم شد

سرمربی تیم ملی مالزی می‌گوید بازیکنان تیمش شکست برابر اردن را فراموش کرده‌اند و روی دیدار فردا تمرکز دارند.

سرمربی مالزی: ناامید شدیم اما قوی برمی‌گردیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی مالزی در دیدار با اردن در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه چهار بر صفر شکست شد و فردا در شرایطی به مصاف بحرین خواهد رفت که برای زنده نگه داشتن شانس خود برای صعود به دور بعد نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

کیم پان گون، سرمربی مالزی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه اظهار داشت: ما به دنبال کسب نتیجه مثبت در برابر بحرین هستیم تا باخت مقابل اردن را در دور اول جبران کنیم. شکست در بازی اول سخت بود و پس از باخت مقابل اردن احساس ناامیدی کردیم اما معتقدم تیم من شایسته بهترین‌ها است.

وی افزود: بازیکنان ما، حرفه ای و بالغ هستند و می.دانند چگونه باید احساسات خود را کنترل کنند. آنها در حال حاضر از نظر روحی قوی هستند و بازگشت قوی‌ای در بازی فردا خواهند داشت. ما به توانایی‌های خود و به بازیکنان مالزی اعتماد داریم.

سرمربی مالزی این موضوع را که تیمش برای تساوی مقابل بحرین بازی خواهد کرد، رد کرد و گفت: ما فقط برای حضور در جام ملت‌های آسیا به قطر نیامدیم که برای تساوی بازی کنیم یا خیلی راحت باخت را بپذیریم و تسلیم شویم. در هر مسابقه تلاش می‌کنیم تا گل بزنیم و به پیروزی برسیم، به خصوص که ما شخصیت و هویتی قوی برای حضور خود در مسابقات داریم.

وی در پایان عنوان کرد: باید مراقب تیم بحرین باشیم. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت اما در بازی فردا به دنبال گل زودهنگام هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و باید با تمرکز زیاد وارد زمین شویم تا حریف را متوقف کنیم و به نتیجه برسیم.

شهرول سعد، بازیکن تیم مالزی نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: به دنبال عملکرد بهتر مقابل تیم بحرین هستیم و با وجود سختی بازی، برای احیای شانس خود برای راهیابی به دور بعدی، منتظر کسب پیروزی و سه امتیاز خواهیم بود  زیرا نمی خواهیم زود با مسابقات خداحافظی کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه