آخرین اخبار

پیام مدافع مصدوم یووه: محکم تر از قبل برمی‌گردم!


به گزارش “ورزش سه”، گلیسون برمر مدافع میانی برزیلی یوونتوس در دیدار این تیم مقابل لایپزیش در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شد و در دقیقه ۴ جای خود را به فدریکو گاتی داد.

طبع اعلام رسمی‌ باشگاه یوونتوس و پس از انجام معاینات پزشکی روی زانوی مصدوم برمر، مشخص شد این بازیکن تا آخر فصل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود تا شود بزرگی به تیاگو موتا سرمربی این روزها موفق بیانکونری وارد شود.

برمر در اولین واکنش خود به مصدومیت سنگینش، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:” پیدا کردن کلمات در این لحظات برایم بشدت دشوار است. متاسفانه بدترین خبر را از نتیجه معاینات گرفتم. این چالشی است که می‌خواهم با همان انگیزه همیشگی با آن مقابله کنم چرا که فرصتی برای رشد، پیشرفت و بازگشت قوی تر خواهد بود. اکنون دوری طولانی مدت در انتظار من است اما حمایت من از تیم و هم تیمی هایم ادامه دارد. باتشکر از همه شما بابت حمایت تان، زنده باد یوونتوس. همیشه با شما هستم.”

گفتنی است برمر بعد از درخشش در پیراهن تورینو، از سال ۲۰۲۲ به یوونتوس پیوست و در دوسال اخیر طی ۷۲ بازی برای بانوی پیر، ۷ گل نیز به ثمر رساند. او اخیر به اردوی تیم ملی برزیل هم دعوت شده بود که این مصدومیت طولانی شانس بازی برای سلسائو حداقل تا هشت ماهه آینده از او گرفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه