ورزشی > سایر ورزش‌ها

پیام تسلیت جامعه ورزش در پی انفجار معدن در طبس


به گزارش ایسنا، در پی انفجار معدن زغال‌سنگ در طبس و جان باختن و جراحت جمعی از هموطنان‌ در این حادثه، جامعه ورزشی کشور با پیام‌های تسلیت این حادثه ناگوار را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت جامعه ورزش در پی انفجار معدن در طبس

فدراسیون والیبال: “اندوه از دست دادن هموطنان عزیزمان چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام، یارای مرهم نهادن نیست. تنها یاد خداست که می‌تواند دل پر دردمان را تسلی بخشد. ضمن تسلیت به همه هموطنان عزیز، برای بازماندگان این عزیزان صبر و برای درگذشتگان، رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن عزیزان، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.”

همچنین فدراسیون قایقرانی طی ارسال پیامی، جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان بر اثر حادثه ریزش معدن در طبس را به عموم ملت شریف ایران بالاخص خانواده‌های آن عزیزان تسلیت گفت.

پیام تسلیت جامعه ورزش در پی انفجار معدن در طبس

فدراسیون دوومیدانی: ” حادثه انفجار معدن در طبس که به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان منتهی گردید، بسیار غم انگیز و دلخراش است. بی‌تردید خداوند متعال شاهد و ناظر این سوگ عظیم است و امیدواریم مسئلت صبر و شکیبایی از سوی مردم فهیم و وطن پرست از درگاه احدیت، موجبات آرامش و تسلی خاطر برای بازماندگان باشد.

ضمن عرض تسلیت برای بازماندگان این واقعه دردناک، صمیمانه خود را در سوگ مردم شریف طبس و خانواده‌های داغدار سهیم می‌دانیم.”

این گزارش تکمیل می‌شود..

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه