ورزشی > فوتبال، فوتسال

پورموسوی: این جریان زیبای فوتبال است



به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار برابر گل گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: از آقای افسری از بچه‌های گل گهر گله‌ای کنم. ۱۰۰ نفر از هواداران ما از اهواز اینجا آمدند. ظاهراً در اسکان آن‌ها در ورزشگاه مقداری کم لطفی شد. باید پشت نیمکت خودمان بودند نه نقطه‌ای دیگر. برای ورودشان هم وقتی بازی رایگان است مگر باشگاه گل گهر نیاز به پول این ۱۰۰ بلیط داشت؟ یا حداقل مهربانانه‌تر در جلسه می‌گفتند. از آقای دکتر محمدی مدیرعامل گروه ملی و آقای دکتر نجفی که واقعاً در نیم‌فصل دوم با حمایت‌هایی که از ما داشتند و خریدهایی که توانستیم انجام دهیم در وضعیت اقتصادی بد با توجه به مسئولیت اجتماعی خودشان از ما حمایت کردند و امروز هم این تساوی که برای ما ارزشمند بود که حکم برد را برای ما داشت چون مقابل تیم خوب گل گهر به بازی برگشتیم، به دکتر محمدی و اعضای هیات مدیره تقدیم می‌کنم.

وی افزود: بازی خوبی بود و هواداران فوتبال زیبایی دیدند. ۴ گل داشت که در فوتبال ما یک گل هم به سختی به ثمر می‌رسد. هر دو تیم با کار تیمی به گل رسیدند و هیچ چیزی از ارزش‌های گل گهر کم نمی‌کند. مثل بازی رفت بازی زیبایی از کار درآمد. دیروز هم گفتم فوتبال گل گهر را می‌پسندم. فکر می‌کنم همه راضی بودند. درست است که ۲ بر صفر به تساوی ۲-۲ برسد هوادار ناراحت شود اما واقعاً این جریان زیبای فوتبال است و خدا را شکر می‌کنم که در دیداری سخت، امتیاز حساس را بدست بیاوریم.

او در ادامه در خصوص جابجایی تمرین تیم گل گهر به خاطر تیم استقلال خوزستان و عدم اطلاع این تیم، به خبرنگار سوال کننده گفت: شما در حریان نیستی. آقای افسری سه بار به اهواز آمدند و در بهترین زمان ممکن باشگاه استقلال زمین تمرینی در اختیار آنها گذاشت. من دار و ندارم یک میلیون تومان است اما حاضرم با شما ۱۰۰ میلیارد شرط ببندم که در زمین غدیر اهواز که متعلق به استقلال خوزستان است تمرین کرده. این چه ربطی دارد. من صحبتم این است که چرا با هواداران ما این رفتار را کردند؟ دیروز ساعت ۷ بارندگی بود من چطور در بارندگی تیم را اینجا بیاورم؟ اگر از این بابت ناراحت است من عذرخواهی می‌کنم وظیفه سرپرست بود که به او اطلاع دهد. حرف حق جواب ندارد.

پورموسوی در ادامه به این خبرنگار گفت: من چیز دیگری می‌گویم شما چیز دیگر. شما چه سمتی دارید؟ مثل اینکه طرفدار و سخنگوی باشگاه گل گهر شدید. قانون می‌گوید هوادار پشت نیمکت تیمش باید باشد. مگر در آزادی. هوادار شما در اهواز پشت نیمکت خودتان هستند. به قضاوت بقیه می‌گذاریم.

پورموسوی درباره بازگشت تیمش در دو دقیقه پایانی و اینکه فکر این کام‌بک را داشت، گفت: از دقیقه ۸۸ به ۴-۴-۲ تبدیل شدیم. با بیرون رفتن حسن شوشتری از هافبک، دو مهاجم اضافه کردیم. گفتیم یا ۳ بر صفر می‌شود یا برمی‌گردیم. ریسک کردیم. فوتبال یعنی ریسک کردن برخی اوقات می‌گیرد برخی اوقات نمی‌گیرد. در نیمه دوم با اشتباه گل خوردیم. اشتباه تیمی است چه گلر باشد چه دفاع. برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم. توپ و میدان دست گل گهر بود اما بعد از گل اول رو به جلو حرکت کردیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. با تعویض‌هایی که انجام دادیم امیدوار بودیم که برگردیم. ما ریسک کردیم و خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه