ورزشی > کشتی، رزمی

پورشیب: کاش آنها که دم از «عاشق کاراته بودن» می‌زنند تا پایان مسابقات آسیایی صبر می‌کردند



پورشیب: کاش آنها که دم از «عاشق کاراته بودن» می‌زنند تا پایان مسابقات آسیایی صبر می‌کردند

ذبیح‌الله پورشیب در گفتگو با ایسنا، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون کاراته پس از گذشت نزدیک به ۲۰ ماه از ریاست سیدحسن طباطبایی بر این فدراسیون به دلیل اعتراض هومان عسگری، کاندیدای انتخابات این فدراسیون، اظهار کرد: تاکنون هیچ نامه‌ای در این باره به فدراسیون کاراته ارسال نشده است. این موضوع در حیطه اختیارات وزارت ورزش است و آنها دفاعیات خود را در رابطه با موضوع رعایت‌نشدن تشریفات قانونی برای برگزاری انتخابات به دادگاه ارائه کرده‌اند.

دبیر فدراسیون کاراته ادامه داد: اواسط هفته گذشته و در آستانه اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین، این خبر به شکل غیر رسمی منتشر شد و تمرکز کل تیم را به هم زد. کاش آقایانی که پشت صحنه این اتفاقات هستند و همیشه دم از «عاشق کاراته بودن» می‌زنند چند روز طاقت می‌آوردند تا تیم از مسابقات قهرمانی آسیا برگردد و سپس اقدامات چند ماه گذشته خود را علنی می‌کردند.

او خاطرنشان کرد: با اصل موضوع کاری نداریم و هر چه قانون بگوید انجام می‌دهیم. فقط روی صحبت من با افرادی است که پشت پرده این اتفاقات هستند و جامعه کاراته آنها را می‌شناسد. باز هم می‌گویم کاش چند روز دندان روی جگر می‌گذاشتند تا تیم از مسابقات قهرمانی آسیا به ایران برگردد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه