آخرین اخبار

پرشورها، بزرگترین ترس شاگردان مورایس/ یادگار یک دهه برای سپاهان لاک شد!


به گزارش ورزش سه، حساس ترین دیدار نخستین هفته از سال جدید را تیم های تراکتور و سپاهان در تبریز برگزار می‌کنند. بازی مهیجی که هم از نظر جدولی و هم از نظر حواشی بوجود آمده میان عوامل دو تیم در روزهای اخیر از حساسیت بالایی برخوردار است. در کنار همه این مسائل بی شک حضور پرشور طرفداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام نیز تا حد زیادی به جذابیت این دیدار اضافه می‌کند.

جالب آنکه تیم سپاهان از سال ۹۵ تاکنون هرگز موفق به شکست دادن تراکتور در تبریز با حضور تماشاگران نشده است. آن ها اگرچه آخرین بار در پاییز ۱۳۹۹ موفق شدند با تک گل نژاد مهدی تراکتور را با هدایت منصوریان در تبریز شکست دهند اما در آن مقطع به دلیل شیوع کرونا آن بازی بدون تماشاگر‌برگزار شد.

اما آخرین باری که سپاهان با حضور هواداران تراکتور این تیم را در تبریز زمین گیر کرده بود، آذرماه ۱۳۹۵ بود که طلایی پوشان با نتیجه دو بر یک مقابل تراکتور به برتری رسیدند. آن دیدار با حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد چرا که چمن ورزشگاه یادگار امام در حال ترمیم بود. در نهایت سپاهانی ها با گل های مهرداد محمدی و احسان حاج صفی و تک گل فرزاد حاتمی برای تراکتور به برتری رسیدند.

اما آخرین دیداری که سپاهان در مقابل هواداران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام موفق به شکست تراکتور شده بود، دیدار برگشت دو تیم در لیگ سیزدهم بود که در تاریخ ۲۹ آذرماه ۱۳۹۲ برگزار شد و در پایان سپاهان با گل های مهدی شریفی و امید ابراهیمی با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد. جالب آنکه تک گل تراکتور در آن بازی را کریم انصاری‌فرد به ثمر رساند.

تصویری جالب از جنگ کاپیتان های تیم ملی بر سر تصاحب توپ – 29 آذرماه 1392

هدایت سپاهان در آن مقطع بر عهده زلاتکو کرانچار فقید بود و تراکتور نیز زیر نظر‌ مجید جلالی راهی میدان می‌شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه