آخرین اخبار

پرسپولیس را بسته بودیم، روی غافلگیری گل خوردیم:/ رضایی: جدایی دقیقی شوک بزرگی به شمس‌آذر بود


به گزارش ورزش سه، محمدامین رضایی دروازه‌بان تیم شمس‌آذر قزوین بعد از شکست مقابل پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و پاسخگو سوالات خبرنگاران بود.

محمدامین رضایی درباره شرایط بازی با پرسپولیس گفت: بازی را باختیم ولی شایسته بودیم و پرتلاش بازی کردیم، روی دو صحنه با غافلگیری گل خوردیم، پرسپولیس را بسته بودیم و نکاتی که کادرفنی در این روزهای کم گفته بود رعایت کردیم، باید هرچه سریع‌تر بتوانیم خودمان را جمع کنیم، یک بازی مهم مقابل خیبر داریم.

ویدئو: 356937

رضایی درباره شرایط داوری در این مسابقه گفت: یک جاهایی با اینکه VAR بود داور می‌توانست به سود تیم ما سود بزند ولی در کل به مسائل داوری وارد نمی‌شوم.

او در واکنش به جدایی سعید دقیقی از شمس‌آذر گفت: برای ما یک اتفاق غیرمنتظره بود، سعید دقیقی زحمت کشیدند و از اول فصل تا هفته گذشته مربی تیم بودند ولی ایشان سه روز مانده به مسابقه جدا شدند، این اتفاق به ما شوک داد و سخت بود برای ما که بدون سرمربی شدیم.

رضایی درباره حضور مهاجری در راس کادرفنی شمس آذر اظهار داشت: باشگاه تدبیر کرد و رضا مهاجری را به تیم اضافه کرد، مهاجری از سرمربیان باتجربه لیگ هستند، برای این بازی زمان کمی داشتند و باید به او حق داد، امیدوارم در فیفادی بعدی تیم را جمع کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه