آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

پایان‌ماه عسل بایرنی‌ها – همشهری آنلاین



پایان‌ماه عسل بایرنی‌ها – همشهری آنلاین

به گزارش همشهری‌آنلاین، بایرن با کمپانی زیباتر از فصل پیش بازی می‌کند و بیشتر گل می‌زند اما ۲تساوی پیاپی در لیگ و یک شکست مقابل استون‌ویلا در لیگ قهرمانان، ممکن است تیم را به بحران ببرد. مساوی ۳-۳ با اینتراخت فرانکفورت قدرتمند البته فاجعه نبود. کمپانی به توخل کنایه زد و از اینکه تیمش مثل فصل پیش با نتیجه ۵بر یک به اینتراخت نباخته، ابراز شادمانی کرد. فعلا چشمه گلزنی هری کین و پیروزی غول‌های باواریا خشک شده.

اینتراخت ۱۳امتیاز از بازی‌های این فصل دشت کرده که دومین عملکرد خوب این تیم در تاریخ بوندس‌لیگاست. تساوی مقابل بایرن که در ۳بازی آخر خارج از خانه خود تفاضل گل مثبت۱۱ را داشته، نتیجه‌ای عالی برای این تیم به‌حساب می‌آید.

فراموش نکنیم ۲تساوی بایرن مقابل اینتراخت و لورکوزن رقم خورده که هر دو مدعی قهرمانی هستند. بایرن پس از ثبت ۶برد پیاپی و زدن ۲۰گل در ۷روز، در سومین دیدار متوالی خود در کسب پیروزی ناکام ماند. جالب اینکه ۲بازی بعدی هم سخت است؛ مقابل اشتوتگارت و بارسلونا پس از فیفادی.

مانوئل نویر، کاپیتان بایرنی‌ها طی ۴۵۰دقیقه در ۵بازی در بوندس‌لیگا، تنها در یک بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده و در بقیه موارد دروازه‌اش باز شده است.

عمر مرموش مصری ۲بار دروازه نویر را باز کرد و با ۳گل بیشتر از هری کین در صدر جدول گلزنان بوندس‌لیگا جای گرفت.

زوج مرموش و اکیتیکه در خط حمله فرانکفورت در مجموع روی ۲۴گل تأثیر مستقیم گذاشته‌اند؛ مرموش (۹گل و ۶پاس‌گل در ۹بازی) و اکیتیکه (۵گل و ۴پاس‌گل در ۸بازی).

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه