آخرین اخبار

پاگشای دابو در شب درخشان سپاهان


به گزارش “ورزش سه”، اولین گل برایان دابو برای سپاهان شب گذشته در دیدار با استقلال تاجیکستان به ثمر رسید و این بازیکن توانست با چرخشی فوق‌العاده و ضربه مهار نشدنی دروازه حسنوف را باز کند.

برایان دابو فصل گذشته 29 بازی برای سپاهان انجام داد و در تمامی این مسابقات و فقط دو پاس گل در بازی با هوادار در هفته سیزدهم لیگ برتر برای هم تیمی های خود ارسال کرد و در دیگر مسابقات موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشد، او در فصل جدید هم در تمامی مسابقات برای سپاهان به میدان رفت و در بازی پلی‌آف لیگ نخبگان پاس تک گل این تیم مقابل شباب الاهلی را ارسال کرد.

دابو که معمولا وظایف دفاعی را برعهده داشت در چند بازی اخیر سپاهان میل هجومی بیشتری پیدا کرده و با تصمیم مورایس او و محمد کریمی با آزادی عمل بیشتری به بازیکنان هجومی اضافه می‌شوند و این نزدیک شدن به دروازه باعث شد تا در بازی روز گذشته یک گل و یک پاس گل ارسال کند و بهترین عملکردی فردی‌اش را در ترکیب سپاهان داشته باشد.

ویدئو: 354678

او که شخصیتی محبوب در بین بازیکنان سپاهان است بعد از گلزنی مقابل استقلال تاجیکستان با استقبال ویژه همبازیانش رو به رو شد و سکوهای ورزشگاه هم از سوپر گل این بازیکن به وجد آمده بودند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه