آخرین اخبار

پاسکال گروس:/ مقایسه من با کروس منصفانه نیست


به گزارش “ورزش سه”، پاسکال گروس از سال 2017 خارج از انگلیس بازی نکرده بود. او در 33 سالگی تصمیم گرفت که با قراردادی دو ساله به دورتموند ملحق شود.

او با درخشش در برایتون مورد توجه یولیان ناگلزمان قرار گرفت و برای یورو 2024 به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شد.  او در مصاحبه‌ای با تیم ملی فوتبال آلمان گفت: “من باید بعد از هفت سال حضور در انگلیس دوباره خود را تطبیق دهم.”

او درباره دوران حضورش در فوتبال آلمان گفت: “بهترین دوران فوتبالم در آلمان بوده، فرزندانم در اینجا به دنیا آمدند، فقط این نیست. من تازه واردم، باید هماهنگ شوم و با آغوش باز برای هر چیزی آماده‌ باشم.”

پاسکال گروس:/ مقایسه من با کروس منصفانه نیست

گروس درباره اینکه گفته می‌شود گزینه محبوب طرفداران آلمان برای پر کردن جای خالی تونی کروس است، گفت: “حتی اگر ما فوتبال مشابهی بازی کنیم، البته که من وظایفی مشابه تونی دارم، اما چنین مقایسه‌ای منصفانه نخواهد بود. از دید من او احتمالاً بزرگترین و موفق‌ترین فوتبالیستی است که آلمان تا به حال داشته است. در مسابقات قهرمانی اروپا از تونی چیزهای زیادی یاد گرفتم.

همچنین می‌خواهم با پاس‌های کوتاه حریفان را فریب دهم، در میان خطوط بازی کنم یا مهاجمان سریع تیم را با توپ‌های پشت خط دفاعی وارد بازی کنم اما به روش خودم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه