توپ و تور

پاسخ مثبت استاندار همدان برای اختصاص سالن به تنیس روی میز



مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در حاشیه مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز همدان نشستی با استاندار داشتیم. این نشست با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات تنیس روی میز همدان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست با در نظر گرفتن اهمیت میزبانی و اینکه برخورداری از سالن و امکانات سخت افزاری لازمه میزبانی است، به مشکلات هیات تنیس روی میز استان در رابطه با نداشتن سالن اشاره شد. در این زمینه شخصا خواستار رسیدگی استاندار همدان به این کمبود شدم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: درخواستی که از استاندار همدان داشتم این بود که یا یک سالن به هیات تنیس روی میز اختصاص داده شود یا اینکه زمینی جهت ساخت سالن مورد نیاز در اختیار هیات قرار بگیرد.

قارداشی با تاکید بر اینکه استاندار همدان به این درخواست پاسخ مثبت داد، یادآور شد: با دستور استاندار همدان به مدیرکل ورزش و جوانان این استان، قرار شد یک سالن در اختیار هیات تنیس روی میز قرار بگیرد. همچنین استانداری همدان تامین هزینه لازم برای بازسازی و آماده سازی سالن موردنظر را هم متقبل شد.

وی تاکید کرد: مشکل بزرگ هیات تنیس روی میز نداشتن سالن است که به میزبانی های این استان لطمه می زند. امتیاز میزبانی و تاثیری که بر فعالیت ها می گذارد، قابل کتمان نیست. این در حالی است که تا به امروز همدان در شرایط سخت اقدام به برگزاری مسابقات می کرد. طوریکه باید میز مسابقه از محل تمرین به سالن موردنظر برای مسابقه که به نسبت سقف بلندتری دارد، منتقل می شد و به این مسئله چند ایراد وارد بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: اولین ایراد مربوط به کرایه سالن برای برگزاری مسابقه می شود چون هیات سالن استانداردی در اختیار ندارد. ایراد دوم متوجه میز مسابقات می شود که در این جابه جایی ها دچار آسیب می شوند. ایراد سوم هم این است که باید زمان مسابقات با سالن و عد رزرو آن در زمان موردنظر هماهنگ می شد.

قارداشی گفت: قطعا با مساعدت استاندار همدان و پیگیری اداره ورزش و جوانان استان، هرچه زودتر مشکل سالن هیات تنیس روی میز همدان برطرف می شود و بعد از آن مشکلی بابت میزبانی در این استان نداریم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه