آخرین اخبار

پاداش آنچلوتی به گلزن رئال: تعویض!


کد خبر : 1966175 |
27 شهریور 1402 ساعت 00:27 |
2.1K بازدید |

0
دیدگاه

خوسلو، زننده گل دوم رئال مادرید، بلافاصله بعد از باز کردن دروازه حریف تعویض شد.

پاداش آنچلوتی به گلزن رئال: تعویض!

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید که برای پس گرفتن صدر از بارسلونا به پیروزی مقابل رئال سوسیداد در سانتیاگو برنابئو نیاز داشت با شروع طوفانی حریف غافلگیر شد و نیمه اول را با شکست 1-0 پشت سر گذاشت. این تیم اما بازگشت موفقیت آمیزی در نیمه دوم داشت و در عرض 5 دقیقه کار را 2-1 کرد.

فده والورده در شروع نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و خوسلو، ستاره جدید رئالی ها نیز موفق شد در دقیقه 60 تیمش را از حریف جلو بیاندازد. او بلافاصله بعد از این گل تعویض شد.

1926554

مهاجم 33 ساله اسپانیایی بعد از درخشش در تیم ملی و باشگاه اسپانیول تابستان امسال به رئال مادرید پیوست و اولین گل خود را مقابل اوساسونا به ثمر رساند. او امشب هم نمایش موفقی داشت و روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

خوسلو در نیمه اول شانس باز کردن دروازه سوسیداد را داشت اما ضربه اش به تیر دروازه خورد اما یک نیمه صبر کرد تا اینکه بالاخره توانست به هدفش برسد و در دقیقه 61 سانتر فران گارسیا را با ضربه سر باز کند.

1926555

کارلو آنچلوتی واکنش جالبی به این اتفاق داشت و بلافاصله بعد از گلزنی خوسلو او را از زمین بیرون کشید. زننده گل دوم رئال در دقیقه 61 گل زد و در دقیقه 62 جای خود را به ادواردو کاماوینگا داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه