آخرین اخبار

ویلیام گالاس:/ با آمدن کالافیوری، آرسنال باید این بازیکن را بفروشد


به گزارش “ورزش سه”، مدافع ایتالیایی قرار است در تور پیش‌فصل در ایالات متحده به آرسنال بپیوندد، گفته شده که توپچی‌ها و بولونیا بر سر انتقال او با مبلغ حدود ۴۲ میلیون پوند به توافق رسیده‌اند.

این بازیکن ۲۲ ساله که می‌تواند در پست‌های مدافع میانی یا چپ بازی کند، ممکن است برای جاکوب کیویور و زینچنکو مشکل‌ساز شود. در همین حین گالاس نیز معتقد است زینچنکو با ورود کالافیوری به طور کامل از ترکیب خارج خواهد شد.

او ادعا می‌کند که فرم زینچنکو در فصل گذشته افت کرده و اکنون «اشتباهات زیادی» می‌کند.

ویلیام گالاس:/ با آمدن کالافیوری، آرسنال باید این بازیکن را بفروشد

گالاس گفت: «فکر می‌کنم زینچنکو مشکلات مشابهی را در منچستر سیتی داشت. اگر به یاد داشته باشید، فکر نمی‌کنم که او در بسیاری از بازی‌های بزرگ آنها بازی کرده باشد، زیرا پپ گواردیولا فکر می‌کرد که توانایی دفاعی او محدود است.

با توپ و در مالکیت، او بازیکن بااستعدادی است. او در ضدحملات خوب است، اما وقتی از او می‌خواهید دفاع کند و تحت فشار قرار می‌گیرد، اشتباه می‌کند.

او در آرسنال اشتباهات زیادی کرده است و به همین دلیل است که آنها به دنبال بهبود دفاع خود هستند.

فکر می‌کنم فوتبال آرسنال از آنچه زینچنکو به آنها ارائه می‌دهد، پیشرفت کرده است. من با یکی از دوستانم که درباره فوتبال ایتالیا اطلاعات زیادی دارد صحبت کردم و از او پرسیدم که نظرش درباره کالافیوری چیست. دوستم چندین سال در ایتالیا بازی کرده و هر هفته بازی‌های سری A را تماشا می‌کند، او برای اینتر میلان و لاتزیو بازی کرده بود، او بازیکن بزرگی بود، اما نمی‌خواهم بگویم که کیست.

او به من گفت که ریکاردو کالافیوری واقعاً، واقعاً خوب است. او جوان است. کیفیت خوبی دارد و می‌تواند به عنوان مدافع وسط یا چپ بازی کند. به نظرم آرسنال پس از جذب او باید به فکر کنار گذاشتن زینچنکو باشد.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه