ورزشی > فوتبال، فوتسال

ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند



تهران ورزشی:به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، اظهار کرد: امتیاز گرفتن در این بازی برای مردم خوزستان بسیار مهم و حساس است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی شایسته و تماشاگر پسند که مردم خوزستان دوست دارند فردا مقابل مس رفسنجان امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول نگه داریم.

وی افزود: متاسفانه تیم‌های خوزستانی اوضاع و احوال مناسبی ندارند و در این مقطع یکی از تیم‌ها باید سقوط کند. امیدوارم مردم خوزستان که همین فوتبال را دارند، با این فوتبال خوشحال باشند و ما آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: باید وضعیت تیم‌های خوزستانی کالبدشکافی شود و بزرگان فوتبال خوزستان درباره این موضوع به یک نظر متحد برسند. باید هم‌اندیشی صورت بگیرد و تفکرات خوبی پشت این قضیه باشد.

ویسی گفت: فولاد را دو بار به من دادند که هر دو بار بیمار بود. متاسفانه بار اولی که فولاد را به من دادند پنجره نقل و انتقالات بسته بود و پنج، شش بازیکن جدا شده بودند و در هفته چهارم اتفاقات ناگواری برای من افتاد. اکنون هم در شرایطی تیم را به من دادند که برای نیفتادن می‌جنگیم و تمام وجودم را می‌گذارم و از مردم و تمام مسئولان خواهش می‌کنم که نه تنها به منِ فولادی بلکه به استقلال خوزستان و نفت آبادان هم کمک کنند تا اتفاقات ناگواری رقم نخورد.

ادامه دارد…

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه