آخرین اخبار

ولخرجی سیتی: ۶۰ میلیون یورو برای جانشین رودری


به گزارش “ورزش سه”، رودری مهره کلیدی و یکی از بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی بود که وظایف مهمی را در خط میانی این تیم بر عهده داشت و به قهرمانی‌های در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در چند فصل اخیر کمک بسیاری کرده بود.

مصدومیت او در بازی برابر آرسنال در ابتدای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد که نگرانی‌های بسیاری برای کادر فنی و مدیران این باشگاه به وجود بیاید و با توجه به دوری طولانی مدت او از میادین، آنها به سرعت دست به کار شدند تا بهترین جانشین ممکن را برای این بازیکن انتخاب کنند.

ولخرجی سیتی: ۶۰ میلیون یورو برای جانشین رودری

در روزهای گذشته نام چند بازیکن به عنوان گزینه احتمالی جانشینی این ستاره اسپانیایی در سیتی مطرح شد اما حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که مدیران سیتی قصد دارند به صورت جدی برای به خدمت گرفتن زوبیمندی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام کنند.

لیورپول علاقه زیادی به این بازیکن داشت و سعی کرده بود در پنجره تابستانی گذشته او را به خدمت بگیرد اما با پاسخ منفی این بازیکن روبرو شد ولی حالا سیتی آماده است تا با ارائه پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی، مدیران رئال سوسیداد و این بازیکن را متقاعد کند تا به خواسته‌اش برای جذب او برسد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه