آخرین اخبار

وعده ستاره آرژانتینی به طرفداران چلسی


کد خبر : 1945993 |
01 تیر 1402 ساعت 23:45 |
3.1K بازدید |

0
دیدگاه

انزو فرناندز از مائوریسیو پوچتینو برای نجات چلسی حمایت می‌کند.

وعده ستاره آرژانتینی به طرفداران چلسی

به گزارش “ورزش سه”، انزو فرناندز می‌گوید چلسی با هدایت مائوریسیو پوچتینو در فصل آینده به بهترین شکل خود باز خواهد گشت.

هافبک آبی‌ها در ژانویه با انتقال 107 میلیون پوندی به گران‌قیمت‌ترین خرید لیگ برتر انگلیس تبدیل شد.

فرناندز، مانند اکثر هم‌تیمی‌هایش در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شد، زیرا چلسی در رده دوازدهم فصل را تمام کرد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

1890305

این جوان 22 ساله در یک پست اینستاگرامی نوشت: “در حال حاضر از تعطیلات با خانواده‌ام لذت می‌برم، می‌توانم مروری کوتاه بر این سال فوق‌العاده داشته باشم. اول از همه اینکه، خانواده بزرگتر می‌شود! من لحظات درخشانی را در یک سال زندگی کردم. از بازی برای بنفیکا بسیار سپاسگزارم و از این فرصت استفاده می‌کنم و قهرمانی را به تمام طرفداران تبریک می‌گویم.”

او درباره قهرمانی در جام جهانی نوشت: “سپس وقت آن رسید که با دستان خود آسمان را لمس کنم و فرصت بازی در جام جهانی برای کشورم آرژانتین را داشته باشم و با کسب این عنوان دلخواه، رویای کودکی به حقیقت پیوست. من هنوز نیم سال فرصت داشتم و فرصتی برای رسیدن به یک رویای دیگر وجود داشت، بازی در لیگ برتر و مبارزه برای چلسی! خوشحالم و بیشتر از هر چیزی که امسال تجربه کردیم، خوشحالم. ما با تیم ملی پیش می‌رویم. ما با چلسی پیش می‌رویم که اگرچه فصل اول آنطور که همه می‌خواستیم نبود، اما می‌دانیم که این یک پروژه جدی است و با افرادی که به دنبال بهترین‌ها برای باشگاه هستند، امسال آن را نشان خواهیم داد!”

چلسی برای فصل بعدی آماده می‌شود و با فروش بازیکنان سرشناس سعی دارد فیرپلی مالی را رعایت کند. انگولو کانته راهی لیگ عربستان سعودی شده و حکیم زیاش هم راه او را طی خواهد کرد. متئو کواچیچ قرار است به منچسترسیتی برود، درحالی که ادوارد مندی برای انتقال به خاورمیانه آماده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه