بازارسایر ورزش هاوزنه برداری

ورزش برای لاغری بازو در خانه

شما می توانید در منزل با چند حرکت ساده بازو خود را لاغر کنید! در این مقاله می خواهیم بهترین حرکات لاغری بازو در خانه را بررسی کنیم.

تمریناتی ورزشی برای لاغری بازو در خانه

ورزش از جمله روش های اثربخش برای لاغر شدن بازوها در خانه است تا بتوانید بدون نیاز به باشگاه به این امر مهم دست یابید. دمبل ها می توانند به شما در این راستا کمک های شایانی نمایند. در حال حاضر نمونه های مختلفی از دمبل های ورزشی را می توان در بازار مشاهده نمود که با خرید آن ها می توانید تمرینات ورزشی لازم برای لاغر شدن را آغاز کنید. جهت شروع ورزش برای لاغری بازو در خانه حرکات تمرینی زیر را پیشنهاد می نماییم.

توجه: در این مقاله قصد داریم به تمرین بازو بپردازیم. اما اگر می خواهید سایر عضلات بدن خود را تقویت کنید به مقاله برنامه بدنسازی فیتنس فیت شو مراجعه کنید تا برنامه کامل تری دانلود کنید.

بلند کردن وزنه

ابتدا بر روی زمین به پشت دراز بکشید. در گام بعد بایستی وزنه ها را با دو دست بلند کرده و به بالای سر خود ببرید. در نهایت بازوهای خود به سمت عقب هدایت نموده و تا جایی که امکان دارد بکشید. این حرکت را طی سه ست انجام داده و در هر ست 10 بار آن را تکرار کنید.

شنا با دیوار

دومین ورزش برای لاغری بازو در خانه شنا با دیوار است که می تواند اثرات مثبت زیادی بر کاهش سایز بازوهای شما داشته باشد.

بارفیکس خوابیده

با توجه به نظرات کارشناسان سایت فیت شو حرکت بارفیکس خوابیده یکی از بهترین تمرین های ورزشی برای لاغر شدن بازوها در خانه است. برای انجام این تمرین ابتدا بر روی زمین دراز کشیده و در زیر میله بارفیکس قرار گیرید. در مرحله اول بایستی میله را با دو دست خود گرفته و بدن خود را به سمت بالا بکشید. لازم است این تمرین را سه ست و در هر ست 5 مرتبه تکرار کنید.

بلند کردن دست و پای مخالف

این ورزش برای لاغری در خانه گزینه ای عالی به شمار می رود؛ چرا که می تواند شما را طی مدت زمان کوتاهی به نتایج مورد انتظارتان برساند. برای انجام این تمرین بدن خود را کاملا صاف کرده و در حالت شنای معمولی قرار گیرید. در گام بعد بایستی دست و پای مخالف خود را از زمین جدا نموده و 15 ثانیه در این حالت باقی بمانید.

تمرینات کاربردی برای لاغری سریع بازوها

برای لاغری سریع بازوها نیاز به تمرینات سنگین دارید. این تمرینات می توانند اثرات بسیار بیشتری بر بدن شما داشته و طی یک ماه شما را به تناسب اندام برسانند. از مهم ترین تمرینات کاربردی برای لاغری سریع بازوها موارد زیر را می توان نام برد.

  • تقویت نمودن عضلات سه سر بازوها و پس زدن
  • نگه داشتن دو سر ایزومتریک
  • پلانک
  • تمرین بال اسلم
  • پرس سینه با دمبل
  • لاغری بازو با کش
  • حرکت کششی پشت بازو
  • پرس پشت بازو با کش

فیت شو مجموعه ای معتبر برای تناسب اندام و لاغری

تناسب اندام با آگاهی به دست می آید و شما بایستی با اصول ورزش برای لاغری بازو در خانه آشنایی کامل داشته باشید. این موضوع برای تمرینات ورزشی سنگین اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که اگر این تمرینات به درستی انجام نشوند می توانند آسیب های زیادی به بدن انسان وارد سازند. با این تفاسیر توصیه داریم اگر اطلاعات دقیقی درباره چگونگی اجرای حرکات ورزشی نام برده در بخش های قبل ندارید؛ حتما در این باره متخصص مشورت کنید.

در حال حاضر مربیان و سایت های فراوانی را می توان یافت که در راستای ارائه مشاوره تناسب اندام فعالیت دارند. حتما در انتخاب این مراکز دقت عمل بالایی را به کار گیرید تا در نهایت طی مدت زمانی کوتاهی به تناسب اندام دلخواه خود دست یابید. کارشناسان مجرب ما در مجموعه تخصصی فیت شو این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته اند تا به صورت تخصصی و همراه با مربیان کارآزموده و حرفه ای، ورزش برای لاغری بازو در خانه را آغاز کنید. اگر در این باره ابهامی دارید تنها کافیست از طریق FITSHO.CO با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین حرکات بازو آشنا کنیم. امیدواریم که مفید بوده باشد. اگر سوالی درباره این حرکات دارید حتما در بخش نظرات مطرح کنید. همچنین شما می توانید به سایت فیت شو مراجعه کنید تا برنامه های بیشتری دریافت کنید.

منبع :

https://fitsho.co/workout-plans/

نوشته های مشابه