ورزشی > جهان ورزش

واکنش نویر به بازگشت به تیم ملی آلمان



واکنش نویر به بازگشت به تیم ملی آلمان

به گزارش ایسنا، با توجه به مصدومیت مارک آندره تراشتگن، در حال حاضر جایگاه شماره یک تیم ملی آلمان خالی است. اخیرا گمانه‌زنی‌هایی در مورد بازگشت مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن به تیم ملی کشورش مطرح شده است. 

با وجود مصدومیت جدی مارک آندره تراشتگن، مانوئل نویر احتمالاً به تیم ملی باز نخواهد گشت. این دروازه‌بان ۳۸ ساله پس از تساوی مقابل بایرلورکوزن به  اسکای گفت: من با تصمیم خودم از تیم ملی رفتم.

در ادامه از نویر پرسیده شد که آیا مصدومیت جانشین او در دروازه تیم ملی آلمان، تصمیم او را تغییر می‌دهد یا خیر؟ که او گفت: تصمیم من اصلا ربطی به مارک نداشت. حداقل دو دروازه‌بان عالی در تیم ملی آلمان وجود دارد. الکساندر نوبل (اشتوتگارت)، الیور باومن (هوفنهایم)، برند لنو (فولام) و کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت) دروازه‌بان‌هایی هستند که می‌توانند بازی کنند. 

پس از خداحافظی نویر از تیم ملی آلمان بعد از یورو، یولیان ناگلزمان، تراشتگن را به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب کرد. با این حال، این دروازه‌بان  ۳۲ ساله از ناحیه زانو آسیب جدی دید و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود. نویر که خودش پس از شکستن پایش برای مدت طولانی بیرون بود گفت: برای تراشتگن پیام صوتی فرستادم. می‌دانم که او چه حالی دارد چون خودم آن را تجربه کرده‌ام.

تیم ملی فوتبال آلمان در فیفادی پیش رو در لیگ ملت‌ها باید برابر  بوسنی و هرزگوین و هلند قرار بگیرد. ناگلزمان قرار است فهرست نفرات تیمش را برای این بازی‌ها پنجشنبه آینده اعلام کند. 

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه