ورزشی > جهان ورزش

واکنش لبران جیمز به همبازی‌شدن با پسرش/ خط و نشان اسطوره برای NBA



واکنش لبران جیمز به همبازی‌شدن با پسرش/ خط و نشان اسطوره برای NBA

به گزارش ایسنا، فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در حالی از اول آبان سال جاری آغاز می‌شود که لبران جیمز، فوق ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز، بیست‌ودومین فصل متوالی حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. البته این فصل نسبت به فصول گذشته یک ویژگی خاص برای این اسطوره دارد و آن هم اینکه او قرار است با پسرش در تیم لیکرز هم‌تیمی باشد.

فوق ستاره لیکرز درباره نزدیک‌شدن زمان آغاز فصل جدید لیگ NBA گفت: یک تابستان عالی را پشت سر گذاشتم و الان احساس فوق‌العاده‌ای دارم. از نظر جسمی و روحی در بهترین شرایطم و بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم. به فکر تمرین فردا هستم و خیلی به آینده فکر نمی‌کنم.

او ادامه داد: همواره سعی می‌کنم در لحظه زندگی کنم و از داشته‌ها لذت ببرم؛ مخصوصا حالا که پسرم، برانی، اینجا و کنار من است. می‌خواهم ارزش این لحظات را بدانم و از آن لذت ببرم.

لبران جیمز با اشاره به قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به همراه تیم ملی بسکتبال آمریکا توضیح داد: احساس بسیار خوبی داشتم که در آن سطح از بسکتبال بازی کردم. هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و می‌توانم نقش بزرگی در تیم خود ایفا کنم. توانایی رسیدن به هر مدال و عنوانی را در شرایط فعلی دارم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه