آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

واکنش عجیب باشگاه استقلال به مصاحبه نکونام ؛ تصمیم جنجالی پس از یک عصر جنجالی | حاشیه ها ادامه می یابد؟


به گزارش همشهری آنلاین، پس از اتفاقات جنجالی امروز و صحبت های مشاور مدیرعامل و سرمربی استقلال، آبی ها از ممنوع المصاحبه بودن مسئولان باشگاه تا پس از دربی خبر دادند.
عصر امروز بود که به خبرنگاران میدانی اطلاع داده شد که داوود حقدوست، مشاور مدیرعامل استقلال قصد دارد تا یک نشست خبری را برگزار کند. کنفرانسی که با صحبت های پرحاشیه و عجیب وی همراه بود و در ادامه نیز واکنش سرمربی را به دنبال داشت.

حقدوست در شرایطی با حکم فرشید سمیعی به عنوان مشاور و دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال که اساساً سابقه چندانی در این تیم ندارد و انتخاب او نیز انتقادات زیادی را از سوی پیشکسوتان استقلال به دنبال داشت. او در این نشست صحبت های انتقادی شدیدی را علیه سرمربی تیم انجام داد که طرح این موضوعات در آستانه دربی پایتخت عجیب به نظر می رسید.

اظهارات مشاور و دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال با واکنش جواد نکونام همراه شد و سرمربی آبی ها پس از تمرین امروز تیم، در گفتگو با رسانه ها به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه پرداخت و صحبت های حقدوست را در واقع اظهارات فرشید سمیعی قلمداد کرد.
نکونام بدون اینکه کدهای مشخص و واضحی بدهد، مدعی شد فردا صبح درباره کاری که سمیعی انجام داده، افشاگری کند که این امر منجر به رفتن مدیرعامل استقلال از فوتبال خواهد شد.

پس از یک عصر جنجالی، باشگاه استقلال اطلاعیه ای را در صفحات رسمی خود منتشر کرد و از ممنوع المصاحبه بودن عوامل تیم خبر داد. در متن این بیانیه آمده است: با اعلام فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، کلیه معاونین، مدیران و مسئولان باشگاه استقلال تا پس از دربی پایتخت از مصاحبه و اظهارنظر با رسانه‌ها منع شدند.

واکنش عجیب باشگاه استقلال به مصاحبه نکونام ؛ تصمیم جنجالی پس از یک عصر جنجالی | حاشیه ها ادامه می یابد؟

این اطلاعیه در شرایطی صادر شده که به نظر می رسد مدیرعامل استقلال می بایست قبل از نشست خبری جنجالی مشاور پرحاشیه اش این تصمیم را می گرفت تا آبی ها در آستانه دربی، بیش از این درگیر حواشی نشوند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه