آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

واکنش شبانه وحید شمسایی به جنجال جهانی بازی ایران و فرانسه | بازیکنان فرانسه بعد از باخت به ما جشن گرفتند | به بازیکنانم گفتم فقط گل بزنید



واکنش شبانه وحید شمسایی به جنجال جهانی بازی ایران و فرانسه | بازیکنان فرانسه بعد از باخت به ما جشن گرفتند | به بازیکنانم گفتم فقط گل بزنید

به گزارش همشهری آنلاین وحید شمسایی ادامه داد: بازیکنان ما به خاطر آنفلوآنزا شرایط خوبی نداشتند.دو بازیکن ما هم از بازی مقابل فرانسه محروم بودند و عملا با ۹ بازیکن ما این بازی را انجام دادیم.

وی درباره حاشیه های بازی با فرانسه هم گفت: ما که نباید حمله می کردیم. ما تیم اول گروه بودیم و این فرانسه بود که اگر می خواست سرگروه شود باید حمله می کرد اما وقتی دیدم فرانسه بازی را بی مزه می کند در نیمه دوم شروع کردیم به بازی کردن. حتی در صحنه ای دیدم که بازیکن فرانسه عمدا فضایی باز کرد که بازیکن ما رد شود همانجا به بازیکنانمان گفتم هر چقدر می توانید بزنید.

شمسایی افزود: همین فرانسه قطعا جزو چهار تیم نیمه نهایی می شود اما در مقابل ایران روح فوتسال را رعایت نکرد.

وی تصریح کرد: ما به احترام تماشاگران در نیمه دوم پرقدرت شروع کردیم چون دیدیم فرانسه دوست ندارد اول شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: بعد از باختن مقابل ایران فرانسوی جشن گرفتند. انگار آنجا فرهنگ‌شان است که برای باخت جشن می‌گیرند.

شمسایی درباره اظهارنظر مربی تایلند هم گفت: مربی تایلند کار غیرحرفه‌ای کرد چون ما اصلا به فرانسه نمی خوردیم.

شمسایی همچنین با تشبیه ماجرای پس گرفتن مدال طلای بیت سیاح با اتفاقاتی که در بازی فرانسه و ایران افتاد گفت: فرانسه به خاطر اینکه ورزشکار قهرمان ما پرچم ام البنین را بالا آورد مدالش را پس گرفت اما دروازه بان همین کشور پای خود را کنار می‌کشد که از ما گل بخورد. این نشان می دهد که فرانسه چه فرهنگی دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه