ورزشی > توپ و تور

واکنش حاتمی به ترک لیگ بسکتبال توسط بازیکنان خارجی



واکنش حاتمی به ترک لیگ بسکتبال توسط بازیکنان خارجی

به گزارش ایسنا، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران، بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و در این بازی نیز برخلاف حاشیه‌هایی که داشت، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند که قطعا در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

او درباره ترک لیگ برتر ایران توسط بازیکنان خارجی نیز گفت: هر سال مشکلاتی در ابتدای فصل وجود دارد اما قطعا بازیکنان خارجی دیگری جایگزین آنها می‌شوند و بدون شک لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم بسکتبال کاله درباره شرایط تبم کاله نیز گفت: هنوز در ابتدای راه هستیم و تیم‌ها به صد درصد آمادگی نرسیده‌اند. کیفیت بازی‌ها خیلی بالا نیست اما رفته رفته شرایط تیم‌ها بهتر می‌شود و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم.

حاتمی درباره بازی آینده تیم کاله نیز گفت: هیچ بازی راحتی وجود ندارد و ما همه تلاش خود را می‌کنیم که با تمام توان در هر مسابقه شرکت کنیم. با دقت آماده بازی‌های بعد می‌شویم.

او درباره داوری‌ها نیز گفت: این موضوع در بخش وظایف من نیست اما باید بگویم که همه باشگاه‌ها باید تجهیزاتی مثل IRS را تکمیل کنند چون در آن صورت اشتباهی علیه یک تیم  رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه