ورزشی > جهان ورزش

واکنش تورام به اولین هت‌تریکش برای اینتر



واکنش تورام به اولین هت‌تریکش برای اینتر

به گزارش ایسنا، اولین هت‌تریک مهاجم فرانسوی اینتر در شب پیروزی ۳-۲ این تیم مقابل تورینو در هفته هفتم سری آ رقم خورد. این اولین هت‌تریک تورام با پیراهن اینتر و دومین هت‌تریک دوران حرفه‌ای او بود (اولین هت‌تریک تورام برای بوروسیا مونشن گلادباخ در جام حذفی آلمان رقم خورد.)

تورام در حال حاضر با هفت گل در صدر جدول گلزنان سری آ قرار دارد و با متئو رتگی برابر است. او پس از زدن دو گل مقابل جنوا و دو گل دیگر مقابل آتالانتا این بار سه گل در یک دیدار به ثمر رساند. او بعد از بازی گفت: چند بازی بود که گل نزده بودم و امروز سه گل زدم. خوشحالم. گلزنی در سن‌سیرو همیشه عالی است و نکته مهم پیروزی است. من به صدر جدول گلزنان سری آ فکر نمی‌کنم و همیشه در تمرین‌ها سخت کار می‌کنم تا بهترین عملکردم را نشان دهم.

او در ادامه گفت: مهم‌ترین چیز این است که اعتمادبه‌نفس داشته باشم و به تیم کمک کنم. البته اگر گل بزنم بهتر است. ما نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده‌ایم و همان اینتر قبل هستیم. با لائوتارو خوب کار می‌کنم؛ درست مثل فصل گذشته. حقیقت این است که هر بازی در سری آ سخت و پیچیده است. تمرکز ما صرفا روی ارائه بهترین عملکردمان است و بازیکنان جدیدی هم در تابستان به خدمت گرفته‌ایم که به ما کمک می‌کنند. برد قبل از تعطیلات برای من مهم بود تا در تیم ملی احساس آرامش بیشتری داشته باشم.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، نیز بعد از بازی گفت: ما سه بازی متوالی را پس از باخت در داربی بردیم. در این بازی هم خوب و شایسته پیروزی در هر سه بازی بودیم. باید در زمینه‌های خاصی پیشرفت کنیم. هر اشتباهی برای ما گران تمام می‌شود. باید همینطور به کارمان ادامه دهیم.

تیم اینزاگی با ۱۴ امتیاز در رده دوم سری آ قرار دارد و در دیدار بعدی باید در المپیکوی شهر رم به مصاف رم برود که این دیدار بعد از انجام بازی‌های ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه