استان ها > اصفهان

والیبال شهرستان‌ها، دچار افت شده است



والیبال شهرستان‌ها، دچار افت شده است

محمدرضا شفیعیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ورزش والیبال در شهرستان‌ها به علت کوتاهی‌هایی که در سال‌های قبل بوده دچار افت شده است و امیدواریم با حضور سرپرست جدید در هیئت والیبال استان اصفهان، ورزش شهرستان‌ها به صورت ویژه دیده شود.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل والیبال استان اصفهان این است که در طول سه سال گذشته، هیئت والیبال به صورت سرپرست اداره شده و امیدواریم هرچه زودتر انتخابات مجمع هیئت والیبال استان اصفهان برگزار شود والیبال استان را از بی‌ثباتی مدیریتی نجات دهیم.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان، تصریح کرد: توجه به ورزش شهرستان‌ها می‌تواند به ارتقاء ورزش استان اصفهان کمک کند و سعی کرده‌ایم تا شهرستان‌هایی که در فاصله دورتر از مرکز استان هستند در حوزه‌های آموزش و کارگاه‌های دانش‌افزایی، امکانات ورزشی و برگزاری مسابقات به صورت ویژه دیده شوند.

شفیعیان تأکید کرد: اساس پیشرفت والیبال صرفاً محدود به ورزشکاران مرکز استان نیست و حتماً باید استعدادهای شهرستان‌ها دیده شده و کشف شوند و پرورش داده شده و به تیم‌های منتخب استان اصفهان دعوت شوند.

وی در مورد بودجه والیبال گفت: بخشی از بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان به هیئت والیبال اختصاص پیدا می‌کند که صرف برنامه‌هایی مثل دوره‌های آموزشی و اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری می‌شود.

دبیر هیئت والیبال استان اصفهان، افزود: بودجه خاصی برای کمک به شهرستان‌ها نداریم بلکه در حوزه دوره‌های آموزش داوری و مربی‌گری به آنها کمک می‌کنیم و اداره‌های شهرستان‌ها می‌توانند بخشی از اعتبارهای سالانه خود را به هیئت‌ها اختصاص دهند.

شفیعیان اظهار کرد: هیئت والیبال استان اصفهان، متولی اصلی اشاعه و گسترش والیبال  است که در سه سال گذشته، سرپرست‌های مختلف با عمر کوتاه مدیریت خود نتوانستند به اهدافشان عمل کنند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه