آخرین اخبار

هشدار ستاره بارسا: داوری فقط بهانه است


به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برابر این تیم قرار گرفت و در یک دیدار جنجالی و پر حاشیه با نتیجه 2-3 شکست خورد تا یک باخت تلخ دیگر را در عرض کمتر از یک هفته تجربه کرده باشد. 

شاگردان ژاوی روی صحنه اعلام پنالتی به سود رئال مادرید با خطای کوبارسی روی لوکاس واسکز و همچنین توپی که به عقیده آنها از خط دروازه عبور کرد اما آندری لونین آن را برگرداند و در نهایت داور و کمک داور ویدئویی اعلام کردند که گل نیست معترض بودند. 

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما نمی‌توانیم از داورها و اشتباهات داوری به عنوان توجیه و بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی در جریان بازی و در عملکرد ما وجود دارد که باید به آنها دقت کنیم و همین جزئیات باعث شد که بار دیگر شکست بخوریم. 

2011807

باید به تلاش و جنگیدن ادامه دهیم. باید جایگاه دوم را حفظ کنیم تا بتوانیم در مسابقات سوپر جام حضور پیدا کنیم. در حال حاضر در یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال دنیا بازی می‌کنیم و این خیلی مضحک است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. 

من هفته بسیار سخت و ناراحت کننده‌ای را پشت سر گذاشتم اما از نظر روانی کاملا قوی و آماده هستم. با تمام وجود برای تیمم تلاش خواهم کرد. این چیزی است که در این باشگاه یاد گرفتم.»

او همچنین در پایان تایید کرد که با ایلکای گوندوگان صحبت کرده و این ستاره آلمانی از او به‌خاطر اظهاراتش پس از بازی برابر پاری سن ژرمن عذرخواهی کرده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه