ورزشی > جهان ورزش

هواداران بلژیک خواستار اخراج تدسکو شدند



هواداران بلژیک خواستار اخراج تدسکو شدند

به گزارش ایسنا، در ادامه دور گروهی لیگ ملت‌های اروپا فرانسه موفق شد با نتیجه دو بر یک بلژیک را مغلوب کند. رندال کولو موآنی هر دو گل خروس‌ها را به ثمر رساند و اوپندا تک‌گل بلژیک را ثبت کرد. فرانسه از دقیقه ۷۶ با اخراج شوآمنی ۱۰ نفره شد اما شاگردان تدسکو نتوانستند نتیجه را تغییر دهند. ایتالیا در این گروه با ۱۰ امتیاز صدرنشین و فرانسه با ۹ امتیاز در تعقیب آتزوری است.

هواداران تیم ملی بلژیک در دیدار با فرانسه خواستار برکناری دومنیکو تدسکو سرمربی تیم ملی این کشور شدند.

تدسکو: حق‌مان مقابل فرانسه برد بود

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال بلژیک در پایان این مسابقه گفت: «بسیار ناامیدیم چون موقعیت‌های خیلی خوبی را ایجاد کردیم. باید برنده می‌شدیم چون مستحق برد بودیم. وقتی چنین بازی‌هایی را نتوانید ببرید احساس ناامیدی می‌کنید. با این حال لحظات مثبت زیادی را به یاد دارم. بازی را خوب کنترل کردیم، پرس خوبی داشتیم و تیم قدر فرانسه را مجبور به دفاع‌کردن کردیم.»

دومنیکو تدسکو از فوریه ۲۰۲۳ با تیم ملی بلژیک همکاری می‌کند. این تیم تحت هدایت او ۲۲ بازی انجام داد که به ۱۲ برد، شش تساوی و چهار شکست رسیده است. این مربی ۳۹ ساله پیش از این هدایت لایپزیگ، اسپارتاک مسکو و شالکه را بر عهده داشت.

بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۴ به دست آرژانتین حذف شد. دو سال بعد، در یورو ۲۰۱۶، به دست ولز شگفتی‌ساز از دور رقابت‌ها کنار رفت. سال ۲۰۱۸ به مقام سوم در جام جهانی روسیه رسید و اولین مدال در تاریخ فوتبالش را کسب کرد و از آن زمان افت این تیم شروع شد. حذف در یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ و ناکامی محض در قطر ۲۰۲۲ و در ادامه حذف از یورو ۲۰۲۴ به دست فرانسه نتایج بد شیاطین سرخ را تکمیل کرد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه