آخرین اخبار

هندرسون تکذیب کرد: دعوا نکردیم، فوتبال همینه!


به گزارش “ورزش سه”، آژاکس شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا روبروی بشیکتاش به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۰-۴ حریفش را از سر راه بردارد و اولین سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

اما اتفاقی که در جریان این بازی رخ داد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد مربوط به درگیری هندرسون با ترائوره در زمین بود. در حالی که آژاکس با سه گل از حریف پیش بود، این ستاره سابق لیورپول به سمت هم تیمی‌اش رفت و به شدت به او اعتراض کرد و درگیری لفظی هم بین دو طرف به وجود آمد.

به نظر می‌رسید که این بازیکن از ترائوره خواسته است که عملکرد بهتری را در زمین به نمایش بگذارد اما این کار را به شکلی عجیب انجام داد. با این حال، پس از بازی مدعی شد که هیچ درگیری و دعوایی در کار نبوده و چنین برخوردهایی در فوتبال طبیعی است.

هندرسون در گفتگو با زیگو اسپورت در این باره اظهار داشت:« درگیری با ترائوره؟ اگر بازی من را در طول این سال‌ها دیده باشید می‌دانید که این اتفاقات کاملا طبیعی است. دعوا؟ فوتبال همین است! ما به دنبال پیروزی و پیشرفت هستیم. اگر گلی دریافت می‎‌کردیم هم زمان زیادی مانده بود. گاهی باید با هم صحبت کنید اما چنین چیزی به این معنا نیست که مشکلی وجود دارد. این اتفاقات باعث می‌شود که همه هوشیار باشند.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه