آخرین اخبار

همه گزینه‌ها در مورد میزبانی ایران روی میز است/ واکنش AFC به درخواست النصر درباره بازی استقلال


به گزارش “ورزش سه”، در روزهای گذشته صحبتهای زیادی پیرامون میزبانی ایران در رقابتهای بین‌المللی و به خصوص باشگاهی وجود داشته و روز گذشته نیز روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که النصر درخواست خود برای تغییر محل بازی با استقلال را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است.

با این حال پیش از آن خودداری باشگاه موهان باگان هند از سفر به ایران، توجهات در مورد این موضوع را بیش از پیش به خود جلب کرد. این در حالی است که البته دیدار تراکتور و موهان باگان در نهایت با تصمیم ناظر ای اف سی و یک روز پیش از برگزاری مسابقه لغو شد و باشگاه تراکتور نیز مدعی است باتوجه به شرایط میزبانی و آمادگی ایران، نتیجه این دیدار باید سه بر صفر اعلام شود.

همه گزینه‌ها در مورد میزبانی ایران روی میز است/ واکنش AFC به درخواست النصر درباره بازی استقلال
روزنامه الریاضیه تیتر یک خود را به گفتگوی کوتاه با دبیرکل ای اف سی اختصاص داده است.

باشگاه النصر البته روز گذشته در گفتگوی یک مقام رسمی خود با روزنامه عربستانی اعلام کرد که آنها فعلا در حال رصد هستند و قصد دارند روی انتقال بازی با استقلال به زمین بی طرف کنند اما الریاضیه گزارش داده که این درخواست تسلیم ای اف سی شده است.

در اولین واکنش کنفدراسیون آسیا، داتو ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه ای اختصاصی با الریاضیه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال حاضر روی همه احتمالات مربوط به وضعیت ایران کار می کند و ما تصمیم نهایی را نگرفته ایم و چیز دیگری هم وجود ندارد. همه گزینه از جمله انتقال مسابقات به ورزشگاه های بی طرف روی میز است.

تیم ملی ایران هفته آینده از قطر در شهر مشهد مقدس میزبانی خواهد کرد و سپس استقلال اول آبان ماه با السد و پرسپولیس چهاردهم آبان ماه با الغرافه دیدار خواهد کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه