آخرین اخبار

همشهری آنلاین – عکس | بمب استقلالی قاب شد!


باشگاه روستوف برای دیدار مقابل سامارا اقدام ویژه‌ای درخصوص وینگر سابق استقلال انجام داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد محبی پس از یک سال درخشان در استقلال و ادامه همکاری نافرجام با آبی‌ها تصمیم به انتخاب مسیر جدیدی گرفت و از سانتا کلارای پرتغال راهی روستوف شد که هفته گذشته نیز نخستین بازی خود را به‌عنوان بازیکن تعویضی در لیگ برتر روسیه انجام داد، ولی پیش‌بینی می‌شود امروز به ترکیب اولیه تیم جدیدش برسد.

ستاره فصل گذشته استقلال پس از پیوستن به روستوف در دو دیدار متوالی لیگ برتر و روسیه کاپ مقابل تیم‌های فاکل وورنژ و روبین‌کازان اجازه بازی پیدا نکرده بود، اما هفته قبل در مسابقه حساس برابر زنیت سن‌پترزبورگ برای نخستین بار در فهرست تیمش قرار گرفت و حضور تعویضی در زمین داشت که یک شوت خطرناک هم زد.

محمد محبی پس از حضور کوتاه مدت در دیدار هفته گذشته، احتمالا امروز در مسابقه برابر سامارا به ترکیب ابتدایی تیمش برسد و شاید هم به همین دلیل باشگاه روستوف تصویر این ستاره ایرانی را برای سومین مسابقه فصل لیگ برتر روسیه منتشر کرده است.

عکس | بمب استقلالی قاب شد! | رونمایی ویژه از خرید جدید

محبی که تجربه بازی در لیگ برتر پرتغال را دارد، سال گذشته با هشت گل یکی از بهترین‌های استقلال بود و امیدوار است همین روند را در روستوف داشته باشد و امروز مقابل سامارا بدرخشد.

گفتنی است، تیم فوتبال روستوف که در دو مسابقه اخیرش یک پیروزی و یک تساوی داشته، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر روسیه در ورزشگاه سامارا آرنا مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه