آخرین اخبار

سردار رُمی‌ها را به وجد آورد | لیگ اروپا رسما از دست رفت



به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از کوریره دلواسپورت، نور در انتهای تونل مشخص شده است، کارسدورپ به آزمون پاس می‌دهد و او با سینه‌اش توپ را کنترل می‌کند و بوئر دروازه‌بان سوم را با ضربه‌ای مهارنشدنی تسلیم می‌کند. بازی‌ای مثل توتی. ویدیوی این گل در شبکه های اجتماعی رم منتشر شده است. این بازیکن ایرانی از مصدومیت ساق پای چپش بهبود یافته است. رم با آوردن آزمون به جمع جالوروسی قمار بزرگی را انجام داد. آزمون در طول سال‌ها حضور در زنیت سن پترزبورگ به عنوان مهاجم از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت؛ ۱۰۴ بازی، ۶۲ گل و ۲۳ پاس گل.

هنوز یک هفته تا بازی رم-امپولی باقی مانده است. او امیدوار است که برای اولین بار پس از ورودش به رم در ترکیب تیم به میدان برود. بازیکن ایرانی در دیدار رم – میلان روی سکوهای المپیکو نشست و حالا منتظر است تا برای اولین بار به میدان برود. آزمون مثل فشنگی است که باید در زمان مناسب شلیک شود. لازم به ذکر است این مهاجم این هفته تیم ملی کشورش را در دیدارهای دوستانه همراهی نکرد. البته ایران بازی رسمی نداشت و در یک بازی دوستانه مقابل بلغارستان  با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

باید دید ژوزه مورینیو از این بازیکن ایرانی در دیدار با امپولی استفاده خواهد کرد یا خیر.

آزمون به طور رسمی لیگ اروپا را از دست داد

رم فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ اروپا را اعلام کرد که نام سردار آزمون، خرید جدیدش، در آن دیده نمی‌شود. بر این اساس رم مجبور شد نام دو بازیکنش را به دلیل قوانین یوفا از این رقابت‌ها کنار بگذارد.

بر این اساس رم تصمیم گرفت راسموس کریستنسن و سردار آزمون را از فهرست امسال لیگ اروپا حذف کند. این بدان معناست که این دو بازیکن اجازه حضور در هیچ‌یک از رقابت‌های آتی رم در لیگ اروپا را نخواهند داشت.

این تصمیم بر اساس حضور سایر بازیکنان در همان پست گرفته شد. به همین دلیل زکی چلیک و ریک کارسدورف جایگزین راسموس کریستنسن شد و آندره‌آ بلوتی و روملو لوکاکو جای آزمون را خواهند گرفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه