سایر ورزش ها

هفت برد اسنوکربازان ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در چارچوب روز نخست مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا این نتایج به دست آمد:

گروه A

تیم ایران دو (سیاوش مزینی، آرمین خداپرست و علی روشنی کیا) با نتیجه ۳ بر صفر از سد کویت عبور کرد اما در ادامه نتیجه را ۳ بر ۲ به بحرین واگذار کرد.

گروه B

تیم ایران یک (امیرسرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند) مقابل تیم هنگ کنگ با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد اما در ادامه تیم «هندوستان ۲» را ۳ بر یک شکست داد. علی قره گوزلو با ثبت «بریک ۱۱۳» در مقابل تیم هندوستان ۲ در صدر جدول بریک قرار گرفت.

رده سنی زیر ۲۱ سال

گروه A

عرشیا خازنی مقابل نمایندگان هند و عراق با نتیجه ۳ بر صفر و ۳ بر یک شکست خورد اما نماینده هنگ کنگ را ۳ بر یک شکست داد. یزدان مکرم نیز در مقابل جرجیس از عراق شکست خورد اما در ادامه کان از هنگ کنگ را شکست داد.

گروه B

علی الله گانی ۳ بر ۲ عرشیا طهرانی را شکست داد و طهرانی در بازی دوم نیز در مقابل احسان رمضان از پاکستان ۳ بر صفر شکست خورد. ادامه مسابقات این گروه فردا در اوج حساسیت ادامه پیدا می‌کند.

گروه C

شاهین سبزی در مقابل تیان وی چای (مالزی) به برتری ۳ بر یک دست یافت اما در ادامه به نمایندگان هند و هنگ کنگ نتیجه بازی را واگذار کرد. اما میلاد پورعلی دره چی (ایران) موفق شد کادیان (هند) را ۳ بر یک شکست دهد اما نتیجه بازی را به نماینده مالزی واگذار کرد.

گروه D

سید ارسلان باقری و تیرداد آزادی پور (ایران) به ترتیب در مقابل نمایندگان هنگ کنگ و هند با نتیجه ۳ بر ۲ و ۳ بر یک شکست خوردند. رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا ۲۷ خردادماه الی ۴ تیرماه برگزار می‌گردد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه