آخرین اخبار

هفتمین گل در اولین ال کلاسیکو؟/ خواب بدی که امباپه برای بارسلونا دیده!


به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه به خوبی می‌داند که بازی کردن در برابر بارسلونا چه احساسی دارد و تا به حال عملکرد خوبی نیز داشته است.

او فردا برای اولین بار در یک ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت. اولین بازی او با پیراهن رئال مادرید برابر بارسا که در ورزشگاه برنابئو نیز برگزار می‌شود. مهاجم فرانسوی بزرگ‌ترین خرید رئال برای این فصل بوده، اما هنوز ستاره اصلی مادریدی‌ها نیست. این نقش در حال حاضر به وینیسیوس اختصاص دارد که با او در تعداد گل‌ها در این فصل، یعنی هشت گل، برابر است.

البته این اولین باری نیست که امباپه با بارسلونا روبرو می‌شود. او قبلاً با پی‌اس‌جی برابر بارسا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و عملکردش بسیار خوب بوده است. او چهار بار مقابل آبی‌واناری‌ها قرار گرفته که از این چهار بازی، دو بار برنده شده، یک بار مساوی کرده و یک بار شکست خورده است.

اولین بار که او با بارسلونا مواجه شد، در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان 21-2020 بود که پی‌اس‌جی 1-4 پیروز شد و امباپه یک «هت‌تریک» ثبت کرد. در بازی برگشت آن مرحله، نتیجه نهایی ۱-۱ شد و امباپه دوباره گلزنی کرد.

هفتمین گل در اولین ال کلاسیکو؟/ خواب بدی که امباپه برای بارسلونا دیده!

در لیگ قهرمانان فصل گذشته، آنها دوباره با هم روبرو شدند، این بار در مرحله یک‌چهارم نهایی. در بازی رفت، پی‌اس‌جی2-3 شکست خورد و امباپه نتوانست گل بزند. اما در بازی برگشت، تیم فرانسوی 1-4 پیروز شد و با دو گل امباپه، بارسلونا را حذف کرد. کیلیان در مجموع در این چهار بازی مقابل بارسلونا شش گل به ثمر رسانده است. هفتمین گل او به بارسا فردا در برنابئو خواهد بود؟

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه