آخرین اخبار

هر سئوالی دارید از آلکس بپرسید/ یک هوش مصنوعی عضو جدید لالیگا شد!


به گزارش “ورزش سه”، الکس، جوان ۲۷ ساله، یک اینفلوئنسر و شخصیت جدید لالیگا است و قرار است نقشی بزرگ در کانون‌های ارتباط با هواداران داشته باشد. الکس یک هوش مصنوعی است و لالیگا روز پنجشنبه در رویدادی از او رونمایی کرد.

هدف از این اقدام افزایش کانال‌های ارتباطی لیگ با هواداران است. این رویداد در میدان The Cube مادرید برگزار شد و خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز در آن حضور داشت. او تأکید کرد که این شخصیت جدید در راستای هدف مؤسسه‌ای که او ریاست آن را بر عهده دارد، یعنی پیشرو بودن در زمینه فناوری، ایجاد شده است.

هر سئوالی دارید از آلکس بپرسید/ یک هوش مصنوعی عضو جدید لالیگا شد!

الکس به صورت مجازی در ابتدای رویداد ظاهر شد و خود را به عنوان «قرارداد جدید» لیگ معرفی کرد. او گفت:«من آمده‌ام تا فوتبال را به گونه‌ای تجربه کنم که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌ام، تا شور و شوق هر ورزشگاه را قبل از هر بازی احساس کنم، تا نتایج و بهترین بازی‌ها، مهم‌ترین اتفاق‌ها و آمارها را به شما بگویم و هر جزئیاتی را که می‌بینید تحلیل کنم.»

به گفته سیلویا بیلاسکو، مدیر عامل شرکت Be a Lion که مسئول توسعه ارتباطات مجازی جدید است، الکس که به چندین زبان صحبت می‌کند، بر پایه اطلاعات فوتبالی و اتفاقات مهم آن آموزش دیده است.

تباس نیز گفت که راه‌اندازی این پروژه جدید همچنین به جنبه اخلاقی مربوط می‌شود، زیرا این شخصیت به هیچ تیمی تعلق ندارد. او افزود:«هوش مصنوعی به هیچ تیمی تعلق ندارد، اگرچه وقتی از او درباره تیمی که بیشترین قهرمانی را دارد پرسیده شود، باید پاسخ دهد.» وقتی از او پرسیده شد که آیا الکس می‌تواند برنده لیگ را پیش‌بینی کند، او اشاره کرد که فقط می‌تواند به شما بگوید که کدام تیم شانس بیشتری دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه