فوتبال و فوتسال

هدفمان کسب سهمیه آسیاست/ اخباری به تمرینات گل‌گهر بازگشت



حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با وقفه‌های طولانی مدت که در مسابقات این تیم در لیگ برتر به وجود آمده، اظهار داشت: مسلماً تیمی که در جریان مسابقات قرار می‌گیرد، می‌تواند کیفیت بهتری از خود به نمایش بگذارد. تقریباً تیم گل گهر در این فصل ماهی یکبار مقابل حریفان خود قرار گرفته است که این موضوع باعث خواهد شد تا تیم ما ضربه ببیند.

او ادامه داد: ما پایبند به تصمیمات مسئولان هستیم و زمانی که بحث ملی پیش می‌آید نمی‌توانیم گلایه داشته باشیم. به هر حال باید به تیم ملی و تیم‌های باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، کمک شود تا بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

افسری در خصوص عملکرد «مارینوس اوزونیدیس» در تیم گل گهر گفت: سال گذشته و پس از جدایی امیر قلعه نویی، نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و انسجام همیشگی در تیم وجود نداشت. پس از پایان مسابقات و طی مذاکراتی که مدیران با «مارینوس اوزونیدیس» داشتند این مربی یونانی هدایت گل گهر را بر عهده گرفته و در پنج بازی لیگ برتر که هدایت تیم را عهده دار بوده توانسته سبک بازی خود را به بازیکنان منتقل کند.

افسری در رابطه با هدفگذاری مدیران گل گهر برای فصل بیست و سوم گفت: امیدوارم در مسابقات بعدی خود در لیگ برتر بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم تا به کورس مدعیان باز گردیم. ما امسال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگیم و با شناختی که از اعضای تیم دارم با توکل بر خدا می‌توانیم به این مهم هم دست یابیم. ما در بازی با پرسپولیس حقمان خورده شد در صورتی که می‌توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم اما با اشتباه داوری این اتفاق رخ نداد. در سایر دیدارها داوران قضاوت خوبی داشتند و ان شاالله در مسابقات باقی مانده هم همین روال ادامه داشته باشد.

مدیر تیم گل گهر درباره دیدار با تیم هوادار در هفته هشتم لیگ برتر خاطر نشان کرد: برای این بازی خدا را شکر تا این لحظه مصدومی نداریم و محمدرضا اخباری هم که پیش از این در چند دیدار غیبت داشت ریکاوری خوبی انجام داده و اوزونیدیس تمام بازیکنان را در اختیار دارد. ما در همه بازی‌ها برای کسب پیروزی پا به زمین خواهیم گذاشت و با شناختی که اعضای کادرفنی از شیوه بازی سایر تیم‌ها دارند، مطمئناً می‌توانیم هواداران گل گهر را شاد کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه