ورزشی > فوتبال، فوتسال

منافی: روند پرسپولیس رو به رشد است/ قهرمانی دور از دسترس نیست



جواد منافی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: صنعت نفت چون پایین جدول است با تغییراتی که در کادر فنی داشت هدفش ارتقای جایگاه در جدول است، با بازی‌ای که در زمین خود برابر پرسپولیس داشت تصور بازی سخت‌تر از این را داشتیم اما شرایط پرسپولیس از نیم فصل دوم با بازیکنان خوبی که جذب کرد متفاوت شد و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند نشان داد که اوسمار خوب کار می‌کند. به طوری که اکنون علاوه بر این که بازیکنان خوب کار می‌کنند هوادار نیز از عملکرد پرسپولیس راضی است.

وی گفت: پرسپولیس وقتی گل اول را به صنعت نفت زد سبب شد تا شیرازه این تیم به هم بریزد و گل‌های بعدی را نیز به ثبت برساند. پرسپولیس اکنون در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد، بازیکنان از خط دفاع گرفته تا خط هافبک خیلی خوب بازی می‌کنند و شرایط راضی کننده است.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم اکنون ضعف خاصی هم دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بازیکن جوانی که طی ۴ بازی گل نخورده و عملکرد موفقی داشته نشان می‌دهد که کل تیم خوب بازی می‌کند. فشاری که روی دروازه باید باشد دیده نمی‌شود و تمام بازیکنان از خط هافبک تا دفاع خوب کار می‌کنند و روند این تیم رو به رشد است.

وی ادامه داد: دروازه‌بان جوانی که به او بهای لازم داده شده آینده بسیار خوبی دارد؛ او که در ۴ بازی گل نمی‌خورد نشانگر آن است که آینده خوبی در انتظار این بازیکن است.

منافی خاطرنشان کرد: با شرایطی که استقلال و پرسپولیس در جدول دارند مشخص است که این دو تیم تنها برای قهرمانی رقابت می‌کنند. البته با بردی که سپاهان داشت این احتمال وجود دارد که شرایطش در جدول تغییر و کم کم خود را به جدول نزدیک کند. بنابراین نباید سپاهان را دست کم گرفت چون تیم باتجربه و بازیکنان خوبی دارد و باید نیم نگاهی نیز به این تیم داشت، هر چند همه چیز بستگی به ادامه بازی‌ها دارد که چه تیمی در هفته‌های باقی مانده امتیاز از دست بدهد یا صدرنشینی خود را حفظ کند. البته با روندی که پرسپولیس طی می‌کند روند رو به رشدی است و نباید به نتایج استقلال کاری داشت. اگر بتوانیم این روند برد را همین طور ادامه دهیم قطعا پرسپولیس قهرمان فصل خواهد بود.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه در استقلال هنوز مشکل کادر فنی با مدیریت حل نشده باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم و کاری به نتایج استقلال نداشته باشیم و تمرکزمان را روی نتایج خود قرار دهیم تا در هفته‌های باقی‌ مانده نیز امتیاز از دست ندهیم.

وی افزود: اینکه چه کسی صدرنشین باشد مهم نیست، آخر فصل را باید نگاه کرد تا ببینیم چه شرایطی رقم خواهد خورد. پرسپولیس باید تمرکزش روی بازی‌های خود باشد و به نتایج سایر تیم‌ها توجهی نداشته باشد. تا پایان فصل احتمال دارد هم پرسپولیس از نظر امتیازی لغزش داشته باشد و هم استقلال. تیم‌ها باید تمرکزشان روی تیم خود باشد تا به راحتی امتیاز از دست ندهند. تمام بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل حکم فینال را به ویژه برای استقلال و پرسپولیس دارد، امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم امسال هم قهرمان لیگ برتر شویم.

منافی در پایان در خصوص بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: بازیکنانی که گرفتیم همه تاثیرگذار و خوب بودند و رضایت هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است. بازیکنانی که پرسپولیس چه داخلی و چه خارجی در نیم فصل دوم جذب کرده خوب و به تیم پرسپولیس خیلی کمک کرده است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه