ورزشی > سایر ورزش‌ها

نیما عالمیان: کسب نتیجه خوب در المپیک دور از دسترس نیست



تهران ورزشی:تهران ورزشی:به گزارش ایسنا، نیما عالمیان پس از اخذ جواز حضور در رقابت‌های آسیای میانه و گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: همان طور که می‌دانید نوشاد به خاطر رنکینگی که دارد برای نفر اول انتصاب شد و ما هم امروز بازی کردیم و سرانجام توانستم بین شش نفر برتر انتخاب شوم. این مسابقات برای انتخابی المپیک بود که در ازبکستان برگزار می‌شود. ۲۸ اردیبهشت این مسابقات برگزار می‌شود که امیدوارم من و نوشاد کسب سهمیه کنیم.

او درباره میزان امیدواری‌اش برای سومین حضور پیاپی در بازی‌های المپیک هم گفت: حقیقتا در دو المپیک قبلی در آسیای میانه اول شدم و سهمیه گرفتم. امسال هم از نظر بدنی، روحی و تاکتیکی واقعا سر حالم و روی فرم هستم. اخیرا در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نتایج خوبی گرفتم. امیدواریم که دو سهمیه را کسب کنیم و برای سومین بار در المپیک شرکت کنم.

نیما عالمیان درباره انتظاراتش از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز و کمیته ملی المپیک یک ماه مانده تا مسابقات انتخابی المپیک گفت: مسئولان؟ چه بگویم آخر؟ کمک کنند دیگر! همیشه انتظاری را که داشتیم، داریم ولی باید بیشتر کمک کنند. واقعا به اردوهای بیشتر و مسابقات تدارکاتی نیاز داریم. من فرانسه زندگی می‌کنم و می‌توانم با مسئولان صحبت کنم که در این کشور کمپ بزنیم. باید آمادگی خوبی داشته باشیم و خواهش می‌کنم که بیشتر کمک کنند تا در المپیک نتیجه خوبی بگیریم، چون دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه