آخرین اخبار

نیمار تا این جام را نبرد، دست بردار نیست


کد خبر : 1962420 |
11 شهریور 1402 ساعت 13:37 |
2.9K بازدید |

2
دیدگاه

در جام جهانی بعدی هستم

نیمار می‌خواهد آخرین شانس خودش برای فتح جام جهانی را امتحان کند و گفت که در جام جهانی 2026 حاضر خواهد بود.

نیمار تا این جام را نبرد، دست بردار نیست

به گزارش “ورزش سه”، نیمار امید خود را برای بالا بردن جام جهانی از دست نمی‌دهد و از هم اکنون به حضور با برزیل در سال 2026 در مکزیک، آمریکا و کانادا فکر می‌کند. در تیزر مستندی که قرار است توسط گلوبو اسپورته پخش شود، این ستاره برزیلی خود را با زیکو، اسطوره‌ای که هرگز قهرمان جام جهانی نشد، مقایسه کرده است.

1893836

بازیکن سابق پی اس جی و حال حاضر الهلال، در سه دوره اخیر جام جهانی به کارش بدون موفقیت پایان داده است. در جام جهانی 2014 او به دلیل مصدومیت بازی نیمه نهایی برابر آلمان را از دست داد و سلسائو 7-1 شکست خورد. در جام جهانی 2018 برزیل با شکست در یک چهارم نهایی برابر بلژیک حذف شد و در سال 2022، برزیل در مرحله یک چهارم نهایی توسط کرواسی حذف شد.

نیمار که گفته بود شاید بازنشسته شود و در جام جهانی بعدی حاضر نباشد، حالا نظرش را تغییر داده است: «امیدوارم روزی بتوانم به بزرگترین آرزویم که قهرمانی در جام جهانی است، برسم، اما گاهی اوقات این امکان برای ستاره‌های بزرگ فوتبال ما میسر نبوده تا به رویای بزرگشان برسند. ما یک اسطوره برتر در برزیل داریم، یکی از بزرگترین نام‌های تاریخ کشور، که زیکو است. او نتوانست قهرمان جام جهانی شود. من اما هنوز یک شانس دیگر دارم و می‌خواهم از آن استفاده کنم.»

1914938

نیمار اخیرا پس از بهبودی از آخرین مصدومیت عضلانی، همه را با تعویض فوتبال اروپا با عربستان سعودی در 31 سالگی شگفت زده کرد. برزیل هفته بعد در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 دو بازی مقابل پرو و ​​بولیوی انجام خواهد داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه