آخرین اخبار

نوری شاهین: از فاجعه جان سالم به در بردیم!


به گزارش “ورزش سه”، دورتموند شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و در یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز روبروی بوخوم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۴ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز را در خانه حفظ کند.

این پیروزی در حالی برای دورتموند رقم خورد که آنها در ابتدا با دریافت دو گل متوالی در دقایق ۱۶ و ۲۱ از حریف عقب افتادند، اما با زدن یک گل در دقایق پایانی نیمه اول شرایط را کمی به سود خودشان تغییر دادند و با ارائه یک نمایش خوب و درخشان در نیمه توانستند کامبک را تکمیل کنند و به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شوند.

نوری شاهین پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «سناریوی ناراحت‌کننده شکست در این بازی که رخ دادنش کاملا محتمل بود و حتی نزدیک بود که بازی ۰-۳ به سود بوخوم شود صرفا به این خاطر بود که ما در نیمه اول خیلی خیلی در خط دفاعی بد عمل کردیم. ضعف دفاعی ما واضح بود و از این نظر بسیار بد ظاهر شدیم.

باید در دیدارهای پیش‌رو این ضعف را برطرف کنیم و در این قسمت بهتر باشیم. دفاع کردن در عمیق موضوعی است که همیشه در فوتبال اهمیت بسیار زیادی دارد. من امیدوار هستم که پیشرفت بازیکنان و تغییرات تیم در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود چون هیچ راه دیگری برای بهبود عملکرد ما وجود ندارد. اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم به بازی برگردیم.»

او با اشاره به درخشش سرهو گیراسی در ترکیب تیمش اضافه کرد: «همه ما خیلی خوشحال هستیم که او در تیم ماست. من نه تنها از گلزنی او، بلکه از سبک حضورش در زمین خیلی راضی هستم. پیش از این هم گفته بودم و فکر می‌کنم او یکی از کسانی بود که بین دو نیمه توانست خودش را بازیابی کند. ما او را به همین دلیل خریدیم که در چنین دیدارهایی به ما کمک کند، نه فقط در زمین، بلکه در بیرون از زمین و همین اتفاق هم رخ داد.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه