توپ و تور

نماینده رومانی قهرمان مسابقات تور جهانی مردان شد



به گزارش خبرنگار مهر، فینال هفته نخست رقابت های تور جهانی تنیس با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار شد.

در فینال هفته سوم این مسابقات، فیلیپ جیانو از رومانی و برانکو جووریچ از صربستان برای تصاحب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند که ست نخست این بازی با نتیجه ۵-۷ به سود نماینده رومانی به پایان رسید و در ست دوم این بازیکن موفق شد با نتیجه ۳-۶ حریف صربستانی خود را شکست دهد تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن‌ خود کند.

همچنین در بخش دونفره این مسابقات تیم مجارستان با نتیجه ۷-۵ ،۴-۶ و ۶-۱۰ از سد نمایندگان هند عبور و عنوان قهرمانی هفته سوم را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه و اهدا کاپ قهرمانی تور جهانی تنیس مردان با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و داود عزیزی رییس فدراسیون برگزار شد.

رقابت های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۶ تا ۲۰ اسفند ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای روسیه ، هند ، کانادا ، ایتالیا ، رومانی، بلغارستان ، اروگوئه ، اتریش ، چک ، آلمان ، لیتوانی ، فرانسه ، ونزوئلا ، ازبکستان ، پاکستان ، لبنان، مالزی، مجارستان ، مکزیک و ایران در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می شود.

سرداوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه