آخرین اخبار

نماینده ایران پرکارترین داور تور والیبال ساحلی آسیا شد – پایگاه خبری همسونیوز


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تور آزاد ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۱۹ فروردین با حضور ۲۳ تیم در نووالی فیلیپین پیگیری شد و با قهرمانی تیم ایران یک (عباس پورعسگری / علیرضا آقاجانی) به پایان رسید.

امیرحسین صادقی نیز به عنوان داور اعزامی ایران در این رقابت‌ها قضاوت داشت که عنوان پرکارترین داور مسابقات را به دست آورد.

وی در ۹ بازی به عنوان داور اول قضاوت داشت که دیدار مرحله نیمه‌نهایی تور آسیایی نووالی و با توجه به حضور ایران در فینال، مسابقه رده‌بندی مردان بین دو تیم استرالیا و تایلند از جمله آن‌ها بود. صادقی همچنین در پنج مسابقه داور دوم بود.

تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران مرحله مقدماتی را با دو برد و چهار امتیاز و صدرنشینی در گروه ششم مسابقات به پایان رساند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست هنگ کنگ (پویلان ونگ / چیوکیئن لاو) شد و با پیروزی دو بر صفر برابر استرالیا یک (پائول برنات / جک پیارسِ) به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در نیمه نهایی هم با شکست دو بر صفر تایلند دو (سورین جونگ کالانگ / دون وینیت) به دیدار فینال راه یافت با شکست تایلند یک قهرمان شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی / ابوالحسن خاکی زاده) نیز در مرحله مقدماتی با دو برد و چهار امتیاز صدرنشین گروه هفتم شد و در مرحله نخست حذفی موفق به شکست فیلیپین دو (آلناکران آبدیلان / یوسف پارِجا آن در) شد و به جمع هشت تیم برتر راه یافت اما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تایلند دو (سورین جونگ کالانگ / دون وینیت) رفت و دو بر یک مغلوب این تیم شد تا از ادامه مسابقات باز بماند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

ملی پوشان کشورمان بعد از فیلیپین راهی تایلند می‌شوند تا در تور آسیایی سامیلا سونخولا در این کشور شرکت کنند.

حسن بازدرهوا داور اعزامی ایران در تور آسیایی تایلند است که مسابقات این رقابت‌ها از ۲۵ تا ۲۸ فروردین پیگیری می‌شود.

پایان/

همسونیوز

منبع:مهر



این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

لینک خبر

نوشته های مشابه