ورزشی > فوتبال، فوتسال

نقش گاریدو در برد پرسپولیس در داربی ۱۰۴



نقش گاریدو در برد پرسپولیس در داربی ۱۰۴

به گزارش ایسنا، استقلال و پرسپولیس دیشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که سرخ‌پوشان با یک گل به پیروزی رسیدند.

پایان رافت در گفت و گو با ایسنا، درباره داربی ۱۰۴ و عملکرد تیم پرسپولیس برابر استقلال گفت: به هواداران، کادر فنی و عوامل باشگاه به خاطر بردی که برابر استقلال داشتند تبریگ می‌گویم، این پیروزی حق پرسپولیس بود.

وی گفت: از همان ابتدای بازی پرسپولیس سوار بازی بود و بهتر از استقلال بازی کرد و مزد زحمت‌شان را گرفتند و هواداران را خوشحال کردند.

رافت در پاسخ به این پرسش که انتظار داشتید که داربی ۱۰۴ با برد پرسپولیس به پایان برسد، تصریح کرد: پرسپولیس در تمام پست‌ها خیلی بهتر از استقلال است و یکی از فاکتورهای پرسپولیس نسبت به استقلال این است که بازیکنان در شرایط روحی و روانی خیلی بهتری نسبت به استقلال قرار دارند. شاید هفته اخیر فراز و نشیب زیادی داشتیم اما رفته رفته به ویژه در این بازی دیدیم که پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و مزد زحمتش را گرفت.

رافت با اشاره به تعویض‌های خوب کارلوس گاریدو اظهار کرد: گاریدو با تعویض‌های خوبی که انجام داد سبب شد یک پنالتی توسط مهری که اولین حضورش در داربی بود برای پرسپولیس بگیرد. بازیکنان در تمام پست‌ها عالی بودند و عملکرد موفقی داشتند. به ویژه فرشاد فرجی با وجود این که در پست تخصصی خود نبود خیلی عالی بازی کرد البته سایر بازیکنان نیز عملکرد خیلی خوبی داشتند  و حیف بود که بازی را نبرند.

وی گفت: امسال اگر پرسپولیس همین روند را پیش برود شاید قهرمانی خود را زودتر هم جشن بگیرید.

رافت خاطرنشان کرد: استقلال از همان ابتدای شروع فصل با حواشی کار را شروع کرد و ادامه داد، قبل از شروع داربی هم درگیر حواشی بود و همین مساله سبب شد که بازیکن، مربی و حتی هوادار تحت تاثیر حواشی قرار بگیرند و با آرامش بازی را پیگیری نکنند. حتی بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده از لحاظ بار فنی به مراتب بهتر از بازیکنان استقلال است و عملکردشان هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: ۳ امتیازی که پرسپولیس در داربی گرفت واقعا شیرین بود و دل هواداران را شاد کرد. پرسپولیس با بردی که در اراک کسب کرد هم طلسم خود را شکست ‌و هم رقیب سنتی خود را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه