آخرین اخبار

نقش ویژه کریم اسلامی در صدرنشینی پیکان در لیگ یک/ مهاجمی که در 38 سالگی ستاره است(عکس)


به گزارش “ورزش سه”، کریم اسلامی مهاجم باتجربه‌ای که سال‌ها در لیگ برتر با تیم‌های مختلف درخشید و عملکرد خوبی داشت، امسال در 38 سالگی به لیگ دسته اول رفت تا در ترکیب پیکان به صعود سریع این تیم کمک کند و تا اینجا هم نقشی تاثیرگذاردر ترکیب خودروسازان داشته است.

پیکانی‌ها روز گذشته در بازی حساس لیگ یک مقابل فجرسپاسی صدرنشین قرار گرفتند که با دو گل در شیراز حریف سرسخت خود را شکست دادند و ضمن کسب سه امتیاز صدرجدول را نیز از فجری ها گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه در پیروزی پیکان مقابل فجرسپاسی این بود که پاس هردو گل فیروزه‌ای پوشان را کریم اسلامی ارسال کرد و آمادگی جسمانی خود را در 38 سالگی به رخ کشید. او در ثانیه 15 بازی دیروز با حرکتی زیبا رضا رضایی را صاحب توپ کرد تا او سریع‌ترین گل تاریخ لیگ یک را بزند و در ادامه بازهم با شروع حرکتی مناسب و سپردن توپ به نریمان‌جهان زمینه‌ساز شوت دیدنی و گل تماشایی این بازیکن باتجربه شد.

نقش ویژه کریم اسلامی در صدرنشینی پیکان در لیگ یک/ مهاجمی که در 38 سالگی ستاره است(عکس)

علاوه بر این ، کریم اسلامی در بازی قبلی پیکان هم زمینه‌ساز برد شد. او مقابل مس سونگون چند دقیقه بعد از حضور تعویضی در زمین توانست برای تیمش پنالتی بگیرد و با همان پنالتی و یک گل پیکان برنده از زمین خارج شد. همچنین اسلامی در جریان بازی با نیروی زمینی تهران در هفته سوم هم گل برتری و سه امتیاز تیمش را زد.

رد پای کریم اسلامی حالا در همه موفقیت‌های پیکان در فصل جاری لیگ یک دیده می‌شود و بی‌شک تاثیرگذاری او در زمین نقش مهمی در صدرنشینی خودروسازان داشته است. امیدرضا روانخواه هم از داشتن مهاجمی باتجربه و آماده مثل اسلامی خرسند است و قطعا در بازی های آینده نیز روی درخشش او حساب باز  کرده است.

عکاس: حامد عراقی

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه