سوارکاری

نفرات برتر سومین روز رقابتهای جهانی پرش با اسب مشخص شدند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، در پایان سومین روز این رقابتها حمیدرضا حسینی با اسب کاپیتان جک در صدر ایستاد، مجید مقصودی با اسب فابانتاس دوم شد، حمیدرضا حسینی با اسب لاوربی سکوی سوم را از آن خود کرد. رامین شهابی با اسب فابیلوس و محمد صنعتگر با اسب هالی فمیا به ترتییب چهارم وپنجم شدند.

همچنین با پایان رقابتهای روز اول خرداد به میزبانی مجموعه سوارکاری نوروز آباد، محمد صنعتگر با اسب هالی فامیا، محمد زرین با اسب یونیکو و رادمرد هوشمند با اسب جوانه به عنوان سه نفر برتر مجموع FEI CHALLENGE معرفی شدند.

این رقابتها در حضور ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری پیگیری شد. مسابقات * CSI2 و CSIP از روز چهارشنبه در همین مجموعه سوارکاری برگزار خواهد شد.

چک دامپزشکی پیش از برگزاری فینال مسابقات پرش با اسب

پیش از راند نخست روز سوم FEI CHALLENGE با حضور خالد خطیب ناظر فدراسیون جهانی و دامپزشک سعید رحمانی چک دامپزشکی اسبهای حاضر دراین رویداد انجام‌شد.

مونا هداوند خانی به عنوان سرداور، مریم حیرانیان به عنوان مدیر رویداد ، حسین شیرافکن به عنوان مدیراجرایی، مجیدبهره ور به عنوان طراح مسیر، رامین ابریشمی به عنوان سرکلانتر و دکتر هورنگ کاتبی به عنوان دامپزشک هدایت این رویداد را برعهده دارند.

این مسابقات از صبح امروز آغاز و تا روز جمعه در مجموعه سوارکاری نوروز آبادخواهد یافت.

در روز نخست این رقابتها در مجموع بیش از ۸۰ اسب در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات بین المللی CSI2*w&CSIP با حضور سوارکاران ایرانی و خارجی از روز چهارشنبه سوم خرداد در همین مجموعه برگزار می شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه