آخرین اخبار

نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم


ابراهیم جوادی دارنده مدال طلای جهان و پیشکسوت کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد پس از قهرمانی در آسیا گفت: در سطح آسیا از بهترین‌ها هستیم و قبلا بارها قهرمان شدیم اما امیدواریم بتوانیم در  سطح المیپک هم و جهانی هم قهرمان شویم.

 

جوادی در خصوص نقس‌های تیم ملی گفت: هر کشتی‌گیری فنون خاص خود را دارد و اجرا می‌کند و در هرصورت در دنیا صاحب سبک هستیم، ما انواع فنون‌های زیرگیری را داریم و در حین مسابقات اجرا می‌کنیم، کشتی‌گیران ما بد نبودند.

 

وی در خصوص عملکرد رحمان عموزاد در ادامه برابر کشتی‌گیران مطرح جهان بیان کرد: بستگی به شرایط عموزاد در اون دوران دارد و مربیان باید شرایط را بسنجند و این ورزشکار را به حدی آماده کنند که در المپیک و مسابقات جهانی هم بتواند کشتی بگیرد، من زیاد بالاسر بچه‌ها نیستم اما مربیانی که بالاسر کشتی‌گیران هستند باید نقات ضعف را در نظر بگیرند و آن را برطرف کنند.

 

پیشکسوت کشتی ایران درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسم پور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی اظهار کرد: حسن یزدانی در حال حاضر عمل کرده است و مصدومیت دارد و  فعلا تمرین نمی‌تواند برای مسابقه تمرین کند، در هر صورت هردو از بهترین کشتی‌گیرهای ما هستند و از خوب‌ها، اما اگر حسن یزدانی بخواهد کشتی بگیرد باید دستش خوب شود این دو کشتی‌گیر قبلا باهم کشتی گرفتند و یزدانی پیروز شده است، کامران قاسمپور هم کشتی گیر خوبی است و اگر در المپیک وزن ۹۲ کیلوگرم داشتیم خیلی می‌توانست موثر باشد و اگر ۹۷ کیلوگرم را انتخاب می‌کرد کشتی سختی داشت، امیدواریم کشتی‌گیران شرایط خوب و سلامتی داشته باشند و هرکدام که بهتر بود در المپیک کشتی بگیرد.

  

وی در آخر در مورد اینکه می‌توانیم سه سهمیه باقی مانده را کسب کنیم یا خیر؟ ادامه داد: چون در تمرینات بالاسر بچه‌ها نیستم نمی‌توانم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم اما امیدواریم این کشتی‌گیران سهمیه‌ها را کسب کنند و ما بتوانیم در ۶ وزن قانونی المیپک بتوانیم کشتی بگیریم و بچه‌ها بدرخشند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه