ورزشی > سایر ورزش‌ها

نصیرشلال: خطای تالاخادزه را نگرفتند/ وضعیت قابل پیش‌بینی بود



نصیرشلال: خطای تالاخادزه را نگرفتند/ وضعیت قابل پیش‌بینی بود

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال در نشست خبری در مورد عملکرد وزنه‌برداری در المپیک پاریس بیان کرد: شرایطی را از روز اول داشتیم که برخلاف دوره‌های گذشته بود و پروسه کسب سهمیه متفاوت بود. قبلا کشورها سهمیه می‌گرفتند اما الان شخص سهمیه می‌گیرد. از روز اول که مشئولیت را پذرفتیم تقریبا مشخص بود در چه اوزانی می‌توانیم سهمیه را بگیریم. در دسته فوق سنگین علی داوودی شرایط بهتری در رنکینگ داشت و مصطفی جوادی  در دسته المپیکی نبود و او را وارد دسته المپیکی کردیم.
او ادامه داد: علی داوودی در یک سال و نیم گذشته مسابقه  به مسابقه شرایطش بهتر شد. شرایط وزنه‌برداری خاص است و نظارت ها بیشتر شده است اما داوودی رکورد گیری به رکورد گیری پیشرفت داشته و کیلوها مشخص هستند. در یک ضرب می‌توانستیم در یک‌ضرب ضعف دارد اما در المپیک افزایش رکورد داشت. دوضرب هم پشت وزنه با ارزشی قرار گرفت.
وزنه تالاخادزه گرجستانی خطا بود و آن خطا را اعلام میکردند، علی داوودی می‌توانست برنز بگیرد. دو ورزشکار داشتیم که سهمیه کرفتند و در این یک سال و نیم گذشته تمام تلاشش را کرده و ما هم در حد توان هر کاری از دستمان بر می‌آمد را انجام دادیم. رو به رشد بودیم. شرایط به گونه ای است الان تک ستاره هایی که رکوردار جهان و المپیک باشند، نداریم. قبل از المپیک هم از من  میپرسیدید در بهترین شرایط یک برنز می گرفتیم البته آنها نسبت به خودشان خوب بودند. شرایط قابل پیش‌بینی بود. اگر وزنه‌بردار ۱۰۰ کیلوگرم بزند و مدال بگیرد همه میگویند عالی بود اما هزار کیلوگرم وزنه بزند اما مدال نگیرد و چهارم شود همه می‌گویند بد بود.
ادامه دارد..‌.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه