توپ و تور

نداف: بازگشت میزبانی‌های تنیس اتفاق خوبی بود



به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نداف در نشستی که با حضور کیومرث‌ هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مسوولان و ملی‌پوشان این رشته برگزار شد، خاطر نشان کرد: در چندسال وقت با تلاش‌هایی که صورت گرفت مسابقات تور جهانی تنیس دوباره به ایران بازگشت که اتفاق بسیار مهم و خوبی بود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط ارزی چند سالی بود این رقابت‌ها در کشورمان برگزار نمی‌شد اما در دوره کنونی فدراسیون این موضوع در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد هستیم تنیسورهایی از کشورهای مختلف برای رقابت به تهران و کیش سفر می‌کنند که این موجب می‌شود قهرمانان کشورمان مسیر رشد و ترقی را طی کنند.
نداف تصریح کرد: تمام نفرات تیم ملی در ۵ سال اخیر رنک جهانی نداشتند اما همه ما امروز این امتیاز را داریم، البته درخواستی هم از وزارت ورزش داریم و آن این است که با حمایت‌های بیشتر خود این فرصت را به جامعه تنیس بدهند که این روند را ادامه داده تا مسابقات بیشتری را در ایران میزبانی کنیم.
کاپیتان تیم ملی تنیس دیویس‌کاپ کشورمان تاکید کرد: تعداد بازیکنان خارجی در هر دوره بیشتر شده و شاهد روند صعودی این حضور هستیم. اگر این مسابقات در طول سال مستمر باشد یک اتفاق خوب دیگر در تنیس رقم خواهد خورد و فراموش نکنیم که تنیس از بابت رسانه‌ای و مخاطب، در بین رشته‌های محبوب در سطح جهان است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشورمان و تنیس ایران، در چند وقت اخیر شاهد حضور پرتعداد ورزشکاران خارجی در تهران و کیش بودیم. متاسفانه در همین مدت به ناحق و بر اساس دلایلی غیرورزشی میزبانی دیویس‌کاپ را از ایران گرفتند و ما مجبور هستیم در سریلانکا به مصاف استونی برویم. دیداری بعد از ۵۰ سال قرار است ایران در برابر تیمی اروپایی به میدان برود.
نداف گفت: نسل خوبی در تنیس داریم، جوانان با انگیزه‌ای که برای اعتلای ورزش تلاش می‌کنند و در پشت سر آنها هم نفراتی هستند که همدل و هم‌قسم برای موفقیت این ورزش گام بر می‌دارند. ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا در این راه موفق باشیم و با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی‌المپیک این مسیر هموارتر خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه