آخرین اخبار

نبیل با فاکتور بدشانسی زمان خرید!


کد خبر : 1985838 |
19 آذر 1402 ساعت 05:00 |
253 بازدید |

0
دیدگاه

نظر مثبت یحیی درباره باهویی

با وجود اینکه نبیل باهویی باز هم در گلزنی ناکام بود اما یحیی گل محمدی از عملکرد او ابراز رضایت کرد.

نبیل با فاکتور بدشانسی زمان خرید!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که گفته می‌شد این مهاجم از فهرست تیمش خط خورده اما در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل قرار گرفت. جالب اینکه وقتی نبیل باهویی فیکس شد و در نوک پیکان تهاجمی تیمش قرار گرفت قبل از بازی گفته شد این آخرین فرصت برای اوست تا خودش را نشان دهد.
نبیل در دقایق ابتدایی یک موقعیت گل داشت که توپ را به تیر عمودی زد و یک بار هم در نیمه دوم توپ را از حقیقی عبور داد اما ضربه‌اش آرام بود. او دقیقه 89 تعویض شد اما باز هم نتوانست خودی نشان دهد و  در گلزنی ناامید کننده بود.
باهویی برای  سومین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و هم خودش هم یحیی از کیفیتی که در زمین ارائه کرد راضی بودند. او در عقب آمدن، پرس کردن و بازیسازی تا حدودی موفق بود اما در نیمه دوم مثل اکثر هم تیمی‌هایش افت کرد و در واقع پرسپولیس کیفیتی نداشت تا او مدام در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.

1964608

با این شرایط مشخص نیست آینده او در پرسپولیس چگونه رقم خواهد خورد و اینکه بعد از شروع نقل و انتقالات زمستانی در این تیم می‌ماند یا خیر.
نمایش اخیر باهویی باعث شد برخی درباره او و گل نزدنش مسئله بدشانسی را مطرح کنند را که در این بازی هم به تیر زد اما توپش را از روی خط برگرداند، هم یک گل زد که ظاهرا سالم بود. در واقع با جوی که درباره او راه افتاده فعلا نبیل کمتر از قبل تحت فشار خواهد بود و چند روزی از زیر فشار بیرون می‌آید اما اگر در دربی فرصت کوتاهی هم پیدا کند باید خودی نشان دهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه