آخرین اخبار

ناکامی آمریکایی‌ها ادامه دارد/ با پیروزی مقتدرانه: سینر قهرمان گرند اسلم آمریکا


به گزارش “ورزش سه”، این دیدار در حضور چهره‌های مشهور برگزار شد که برای دیدن تلاش یک مرد آمریکایی برای اولین قهرمانی در یک تورنمنت گرند اسلم پس از بیش از دو دهه به آنجا آمده بودند.

با این حال، سینر با پیروزی در سه ست پیاپی ۳.۶ میلیون دلار جایزه نقدی را دریافت کرد و درآمد فصل خود را به ۱۰.۶ میلیون دلار رساند که بالاترین مبلغ در این ورزش است. فریتس نیز ۱.۸ میلیون دلار به دست آورد و مجموع درآمدش در سال ۲۰۲۴ به ۴.۴ میلیون دلار رسید.

سینر با وجود سوالاتی که در مورد دو بار تست مثبت او برای سطوح پایین یک استروئید آنابولیک ممنوعه مطرح شده بود، به نیویورک آمد. ماه گذشته، آژانس بین‌المللی یکپارچگی تنیس (ITIA) اعلام کرد که تحقیقاتش نشان داده که سینر هیچ تقصیر یا سهل‌انگاری‌ای نداشته است.

در مسابقه امشب، سینر با بازی بی‌نقص خود توانست فریتس را با نتایج ۶-۳، ۶-۴ و ۷-۵ شکست دهد. این پیروزی همچنین به سینر کمک کرد تا رکورد ۱۱ پیروزی متوالی خود را حفظ کند و به شش عنوان قهرمانی در سال ۲۰۲۴ دست یابد.
سینر در مصاحبه پس از بازی عنوان کرد:«این عنوان برای من بسیار مهم است زیرا دوره اخیر در دوران حرفه‌ای من واقعاً آسان نبود. این پیروزی را به عمه بیمارم تقدیم می‌کنم که همیشه از من حمایت کرده است.»

ناکامی آمریکایی‌ها ادامه دارد/ با پیروزی مقتدرانه: سینر قهرمان گرند اسلم آمریکا

تیلور فریتس، تنیسور آمریکایی، تلاش زیادی برای پایان دادن به خشکسالی ۲۱ ساله قهرمانی گرند اسلم مردان آمریکایی داشت، اما در نهایت نتوانست به این هدف دست یابد. فریتس در مصاحبه پس از بازی گفت:«احساس فوق‌العاده‌ای است که به عنوان یک آمریکایی در این مسابقات بازی کنم و از حمایت هواداران بهره‌مند شوم. امیدوارم در آینده بتوانم این عنوان را به دست آورم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه