آخرین اخبار

نارضایتی در توزیع میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰


کد خبر : 1976923 |
10 آبان 1402 ساعت 23:14 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه

فدراسیون‌های آرژانتین، اروگوئه و پاراگوئه از تصمیم فیفا درباره میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ ناراضی هستند و قصد دارند دوباره با فیفا در مورد این تصمیم مذاکره کنند.

نارضایتی در توزیع میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰

به گزارش “ورزش سه”، ماه گذشته، فیفا اعلام کرد که اسپانیا، پرتغال و مراکش حق میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را به دست آورده‌اند، این به این معنی است که این مسابقات برای اولین بار از سال ۱۹۸۲ در اسپانیا برگزار می‌شوند.

به عنوان بخشی از این توافق، اعلام شد که آرژانتین، اروگوئه و پاراگوئه هر کدام میزبان یک مسابقه در آغاز مسابقات باشند. این تصمیم به عنوان یادبود صدمین سالگرد اولین جام جهانی گرفته شده است. با این حال، کنسرسیوم آمریکای جنوبی که برای این امر تلاش کرد، به برگزاری سه مسابقه در این قاره راضی نیست.

1948390

طبق گفته رلوو، این کنسرسیوم فکر می‌کند که از ۱۰۴ مسابقه، سه مسابقه برای آمریکای جنوبی کافی نیست و آنها قصد دارند در ماه‌های آینده با فیفا صحبت کنند تا میزبان مسابقات بیشتری باشند. آنها حتی در نظر دارند مسابقات بیشتری از سه کشور اسپانیا، پرتغال و مراکش را میزبانی کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده در مورد دیدگاه این کنسرسیوم، فدراسیون‌های فوتبال اسپانیا، پرتغال و مراکش از این تلاش‌ها ناراضی خواهند بود، به‌ویژه با توجه به اینکه هر کدام از آنها در حال حاضر میزبان مسابقات کمتری نسبت به یک میزبان معمولی جام جهانی هستند.

اگر فیفا اکثر مسابقات را به آمریکای جنوبی اعطا کند، تصمیم بسیار دیوانه‌وار و عجیبی خواهد بود، زیرا آنها حق اصلی میزبانی را کسب نکرده بودند و از این راه قصد دارند آن را به دست بیاورند.

1948391

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه